AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.745
Hehe

• #118.748
ik niet.

• #118.749
Ik snap niet wat er leuk is aan een krachtsportforum voor een niet-krachtsporter. Echt niet....:dunno:
ZyzZzxx: vertel eens?

• #118.750
Niemand wilt naar hem luisteren....dus als je complete topics vol gooit met "a day in the life of sissy" dan kom je er gewoon niet onderuit :mad:

tevens : op forum.FOK.nl heb je ook een klaagbaak , past hij pertect tussen. Kan zelfs mod worden.

• #118.751
Ik snap niet wat er leuk is aan een krachtsportforum voor een niet-krachtsporter. Echt niet....:dunno:
ZyzZzxx: vertel eens?

Ik heb het toch ook nooit over krachtsport? :trollface:

Nee maar ik train wel gewoon hoor. Net met 5x5 begonnen om weer techniek goed te krijgen. Progressie wilt alleen niet echt lukken omdat ik continue mijn bulk stop moet zetten :sad:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #118.752

Nee maar ik train wel gewoon hoor. Net met 5x5 begonnen om weer techniek goed te krijgen. Progressie wilt alleen niet echt lukken omdat ik continue mijn bulk stop moet zetten :sad:

Vanwege jilla? :dunno: just askin’

• #118.753
Gezien de vele forumposts en de tijd die je besteed aan t forum , heb je iig genoeg tijd om ook fatsoenlijk te trainen...wat een kontsmoezen.

• #118.754
Vanwege jilla? :dunno: just askin’

Ja :roflol: of stress waardoor niks naar binnen krijg :o

Maar ga nu gewoon 10 weken lang stronglifts doen en 3500 kcal per dag (en dan wekelijks met 50 kcal verhogen).

En dan over 10 weken kijken wat het resultaat geweest is.

• #118.757

Wacht maar tot je getrouwd bent en je vrouw zich bij haar moeder beklaagt dat je te groot en te zwaar bent #redenvanmijkut shit happens.Dat gezegd ik heb wel een lot uit de loterij hehe

• #118.758
Wacht maar tot je getrouwd bent en je vrouw zich bij haar moeder beklaagt dat je te groot en te zwaar bent #redenvanmijkut shit happens.Dat gezegd ik heb wel een lot uit de loterij hehe
De moeders van zijn potentiële partners hebben wel andere zorgen aan hun hoofd!

• #118.759
Die denken dan ook wel 3x na voordat ze een kindje nemen met sissi

• #118.760
Ja :roflol: of stress waardoor niks naar binnen krijg :o

Maar ga nu gewoon 10 weken lang stronglifts doen en 3500 kcal per dag (en dan wekelijks met 50 kcal verhogen).

En dan over 10 weken kijken wat het resultaat geweest is.

Je hebt geen enkel idee wat stress is jongen.

Terug
Naar boven