AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

brief van belastingdienst dat ik deze week 700 terugkrijg, vorige week ook al 400 van BD:D

Whey binnen :D

yeahhh

Hoe doen jullie dat trouwens met aftrekbare posten > studiefinanciering?

Je kan voor 2010 een periode aanklikken van september tot december, niet het 2011 periode van het schooljaar meegerekend waardoor het normbedrag een stuk lager ligt?

Pff, moet dat ook nog allemaal invullen.

Ben helemaal niet georganiseerd met dat soort spul, weer uren zoeken naar de loonbrieven e.d. :(

mn moeder deed het, maar ik kreeg nog terug over 3 jaar, dus heeft ze effe een uurtje gezeten twee maanden terug en alles ingevuld. Vorige week over 2008 teruggekregen en vandaag of morgen wss over 2009. 2010 zal wel pas in juni komen maar tis toch ff lekker, soort van gratis vakantie en stiekem geilen op motors die in de verkoop staan:p

wat mijn dag goed heeft gemaakt is dat de benen training er opzit

mn moeder deed het, maar ik kreeg nog terug over 3 jaar, dus heeft ze effe een uurtje gezeten twee maanden terug en alles ingevuld. Vorige week over 2008 teruggekregen en vandaag of morgen wss over 2009. 2010 zal wel pas in juni komen maar tis toch ff lekker, soort van gratis vakantie en stiekem geilen op motors die in de verkoop staan:p
Wou dat mijn ma het voor mij deed haha. Wat een k*t werk is dit.

[Link niet meer beschikbaar]

Dit maakte toch wel m'n dag goed...:heart:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

...

Laatst bewerkt:
Lol snel ff die namen van die chicks weggepaint :p

Die middelste die je profiel bezocht...

200kg @ 50%?

Hyves is vet cool, goldmember worden heeft in principe wel voordelen, weet je wie interesse in je heeft zonder dat ze het zelf weten:D

Terug
Naar boven