XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lol snel ff die namen van die chicks weggepaint :p

Ja op aanraden van mhl92.

Die middelste die je profiel bezocht...

200kg @ 50%?

Hahaha ja is een kennis van me, stats kloppen wel ongeveer.:D

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Hyves is vet cool, goldmember worden heeft in principe wel voordelen, weet je wie interesse in je heeft zonder dat ze het zelf weten:D

Je kan de zichtbaarheid van je bezoek uitzetten, ook niet goldmembers kunnen dat.:)

dat weten er denk ik maar weinig:p:D

7 voor het moeilijkste vak van dit jaar

Yes mate

Laatst bewerkt:
Vandaag liep er opeens een gast (zag er een allochtoon uit) achter m'n auto met een waterpistool m'n ruiten nat te spuiten, nou dat kan me niet echt boeien, het is maar water. Maar blijft ie dan wel een hele straat achter me lopen... (kon niet snel rijden, smalle straat).

Dus wat doe ik, lekker keihard op de remmen, zie ik hem in m'n achteruitkijkspiegel nog maar net kunnen stoppen, z'n kopje 2 cm van m'n achterruit met de angst in z'n ogen.

Had het verschot van z'n leven, liep alsof z'n leven ervan afhing terug naar begin van de straat en ging meteen z'n huisje terug in.

Lachtte me suf man :D:D:D

Situatie: had een vak waarvan ik 0 college's had gevolgd, en beide tentamens (2 delen, besloeg namelijk 2 periodes en zodoende 6 studiepunten waard) had overgeslagen. Vandaag had ik het hertentamen van beide delen. Was maandagavond begonnen met leren, met 0,0 kennis over het vak, gezien ik zelfs 0 college's ervan had gevolgd. In zo'n 14 uur in totaal heb ik een 7.4 weten te behalen voor het vak, hier staat dus 168 uur voor! Ik twijfel nu of het wo uberhaupt nog wat voorstelt, maar ben wel ongehoord blij. Dit wou ik dus even met jullie delen. :)

70kg OH Press eindelijk, yeah

op naar de 80kg :P

ja ik weet ecto ja ja

Situatie: had een vak waarvan ik 0 college's had gevolgd, en beide tentamens (2 delen, besloeg namelijk 2 periodes en zodoende 6 studiepunten waard) had overgeslagen. Vandaag had ik het hertentamen van beide delen. Was maandagavond begonnen met leren, met 0,0 kennis over het vak, gezien ik zelfs 0 college's ervan had gevolgd. In zo'n 14 uur in totaal heb ik een 7.4 weten te behalen voor het vak, hier staat dus 168 uur voor! Ik twijfel nu of het wo uberhaupt nog wat voorstelt, maar ben wel ongehoord blij. Dit wou ik dus even met jullie delen. :)

Dit vraaht om een dbol cocktail om het te vieren! :p

Ja, bent nog steeds verbaasd hoe ik een vak ter waarde van 6 studiepunten met 0 college's volgen, helemaal nul komma nul, alsnog 'n 7.4 weet te scoren met 1 1/2 dag leren (in totaal zo'n 14 uur). Betrof graphics, en dan niet wat je nu denkt, maar met matrix vermenigvuldigingen (gouraud shading, phong shading, translation, shear, scaling, rotation, de hele mikmak berekenen met matrices), en openGL, virtual reality, augmented reality, bump mapping, displacement mapping, reflection mapping, aliasing, ray tracing, polyhedra, vertex shaders, fragment shaders, grafische pijplijn binnen de GPU, en de hele wiskundige mikmak daarachter. :)

Lekker wijf op de gym, poeeeeeeeeeee... + goede training gehad

Zit nu wel met zo'n irritant iets.. Kan niet goed naar rechts draaien met mijn hoofd doordat mijn rechtertrap (?) verkrampt is ofzo. :p

je kent me niet, ik jou ook niet. Ik was in Hyves op zoek naar iemand in *******, kwam jou (rug) foto tegen en dacht, die is sportief. Dan stond er nog dat je alcohol mist, ik heb geen idee hoe oud je bent, maar als je iets met sport (bodybuilding) wilt bereiken moet je er ook dingen voor lkaten en je aan een bepaald dieet houden. Daar heb ik respect voor. Je hebt een doel en daar ga je voor. Ik ben hier december vorig jaar komen wonen. Werk hier ook in ******, sinds kort ********. groetjes *****

Zat ookal respect te geven op mijn facebook, ze is 38 maar niet lelijk, hit it? :p

je kent me niet, ik jou ook niet. Ik was in Hyves op zoek naar iemand in *******, kwam jou (rug) foto tegen en dacht, die is sportief. Dan stond er nog dat je alcohol mist, ik heb geen idee hoe oud je bent, maar als je iets met sport (bodybuilding) wilt bereiken moet je er ook dingen voor lkaten en je aan een bepaald dieet houden. Daar heb ik respect voor. Je hebt een doel en daar ga je voor. Ik ben hier december vorig jaar komen wonen. Werk hier ook in ******, sinds kort ********. groetjes *****

Zat ookal respect te geven op mijn facebook, ze is 38 maar niet lelijk, hit it? :p

sharing is caring brother...

hoe kunnen we nou onze eerlijke en professionele mening geven zonder pics :)

zeg me alsjeblieft dat je geen posing pics op hyves post

alsjeblieft

date met een chick deze weekend in Hoofddorp

2 gr fut voor morgen aaf :) nu al ja :')

Terug
Naar boven