Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Lengte
1m84
Massa
79kg
Vetpercentage
> 50%
waarschijnlijk ook zonder rijbewijs :P
Ben wel benieuwd naar xyzyxyzyxyzyzyzx's z'n carrière.

Van dit:
60 kilo pic (eind augustus 2012 schat ik)

Naar dit:
Graag geen discussie over of ik nu wel of geen AAS moet pakken, het is puur hypothetisch.

Naar dit:
70 kilo pic (enkele dagen geleden)

Naar 'wanneer nakuren' in 2013

Naar dit in 2014:
Omdat de politie het weer eens nodig vond mijn huis te doorzoeken en wederom niks vond hebben ze maar mijn aas collectie (respectievelijk 6 vials) mee genomen. Eerst lieten ze het liggen maar toen ze niets anders gevonden hadden gingen ze het toch maar mee nemen.

Tussendoor nog een gesleepte auto want 1400 euro aan boetes niet betaald

Naar meiden van 10 jaar jonger en doelloos op een bodybuildingforum rondhangen.

Tip: https://forum.girlscene.nl/forum/

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Daar heb je toch niet veel meer aan dan?
waarschijnlijk ook zonder rijbewijs :P
Ben wel benieuwd naar xyzyxyzyxyzyzyzx's z'n carrière.

Van dit:
60 kilo pic (eind augustus 2012 schat ik)

Naar dit:

Naar dit:
70 kilo pic (enkele dagen geleden)

Naar 'wanneer nakuren' in 2013

Naar dit in 2014:

Tussendoor nog een gesleepte auto want 1400 euro aan boetes niet betaald

Naar meiden van 10 jaar jonger en doelloos op een bodybuildingforum rondhangen.

Tip: https://forum.girlscene.nl/forum/
waar heeft hij aas voor nodig heeft geeneens zijn noobgains gehad :P , 6 vials nog wel

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Die izzy toch. Ben nu wel benieuwd naar zijn ouwe schoolvrienden. Die hebben vast nog wel verhalen voor dagen.

JochemB

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 jun 2012
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Lol’d @ sumo is cheating :roflol:.

040B

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 aug 2015
Lengte
1m79
Massa
89kg
Die izzy toch. Ben nu wel benieuwd naar zijn ouwe schoolvrienden. Die hebben vast nog wel verhalen voor dagen.
Waarschijnlijk zullen ze op de middelbareschool vertellen over hoe hij met zijn scooter meisjes op de basisschool probeerde te scoren.

En daarvoor op de basisschool met zijn driewieler aan het hek van de kinderopvang stond.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Izzy heeft toch zussen? Zussen keuren toch vaak de vriendinnen van broers? Of laten in ieder geval iets merken. Wat zouden de zussen toch vinden van de "veroveringen" van broer lief, en de strafzaak? Izzy gaat om op een manier waar de zussen toch van zouden gruwelen indien ze zo iemand tegen zouden komen?

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Izzy heeft toch zussen? Zussen keuren toch vaak de vriendinnen van broers? Of laten in ieder geval iets merken. Wat zouden de zussen toch vinden van de "veroveringen" van broer lief, en de strafzaak? Izzy gaat om op een manier waar de zussen toch van zouden gruwelen indien ze zo iemand tegen zouden komen?
ik neem aan dat u net als mij fysiek bereid die meiden bij te staan of bent u niet van de ambulante zorg ?

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014

Pics van zussen? Als die op jonge jongetjes vallen hou ik mij aanbevolen.

Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2017
Lengte
1m75
Massa
65kg
Pics van zussen? Als die op jonge jongetjes vallen hou ik mij aanbevolen.

main-qimg-3f4bbf2a55b1e3557c9b70b7a1f147cd.png

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84

Harmke kwam hier gewoon thuis over de vloer hoor? :dunno:

En mijn zusjes kennen me lang genoeg om te weten dat ik gewoon normaal om ga met andere mensen. Alleen beetje ongenuanceerde mening meestal :roflol:

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Harmke kwam hier gewoon thuis over de vloer hoor? :dunno:

En mijn zusjes kennen me lang genoeg om te weten dat ik gewoon normaal om ga met andere mensen. Alleen beetje ongenuanceerde mening meestal :roflol:
Ik neem aan dat ze niet over de vloer kwam toen er aangifte werd gedaan en de rechtszaak begon. Ook niet daarna. Over die periode heb ik het natuurlijk. Dat het voor de zusjes duidelijk werd dat broertje tegen een veroordeling aanliep wegens misbruik van in ieder geval een minderjarig slachtoffer, de ander kon niet wettelijk en overtuigend bewezen worden. Dat je ook nu nog met allerlei minderjarigen rondhangt, de politie uitdaagt, rijdt zonder rijbewijs en meer van die streken. Ze zijn toch die 'zussen van die veroordeelde zedendelinquent'. Nooit gedacht over hoe dat voor hen of andere leden van de familie zou zijn?

Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2017
Lengte
1m75
Massa
65kg
Ik neem aan dat ze niet over de vloer kwam toen er aangifte werd gedaan en de rechtszaak begon. Ook niet daarna. Over die periode heb ik het natuurlijk. Dat het voor de zusjes duidelijk werd dat broertje tegen een veroordeling aanliep wegens misbruik van in ieder geval een minderjarig slachtoffer, de ander kon niet wettelijk en overtuigend bewezen worden. Dat je ook nu nog met allerlei minderjarigen rondhangt, de politie uitdaagt, rijdt zonder rijbewijs en meer van die streken. Ze zijn toch die 'zussen van die veroordeelde zedendelinquent'. Nooit gedacht over hoe dat voor hen of andere leden van de familie zou zijn?
Ik heb zo de indruk dat de rest van de familie geen haar beter is :rolleyes:

Naar boven