XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Ik snap echt niet waarom je zo in de ontkenning blijft leven. Als een rechtbank jou heeft veroordeeld dan kan je er, ondanks de soms pijnlijke missers door justitie, van uitgaan dat er juist is gehandeld. We leven nog niet in een bananenrepubliek. Het zijn meestal ook de mensen die verdacht worden van zedendelicten welke moord en brand schreeuwen en roepen dat ze onschuldig zijn of dat er geen expliciet nee werd gezegd. Omdat het zich vaak afspeelt tussen twee mensen is het ook lastig om te bewijzen, daarom wordt er ook steevast ontkent. Jij gaat nog een stap verder in deze. Jij legt de schuld en verantwoordelijkheid bij de aangever, en blijft na de veroordeling haar lastigvallen- zelfs een straatverbod (of zoiets?!) houd jou niet tegen. Had je met een zus van mij niet moeten flikken.

Banshee

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2016
Lengte
1m82
Massa
76kg
Hoop je dat hij op een dag alles inziet ofzo? Je blijft stug volhouden ;)

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Ik snap echt niet waarom je zo in de ontkenning blijft leven. Als een rechtbank jou heeft veroordeeld dan kan je er, ondanks de soms pijnlijke missers door justitie, van uitgaan dat er juist is gehandeld. We leven nog niet in een bananenrepubliek. Het zijn meestal ook de mensen die verdacht worden van zedendelicten welke moord en brand schreeuwen en roepen dat ze onschuldig zijn of dat er geen expliciet nee werd gezegd. Omdat het zich vaak afspeelt tussen twee mensen is het ook lastig om te bewijzen, daarom wordt er ook steevast ontkent. Jij gaat nog een stap verder in deze. Jij legt de schuld en verantwoordelijkheid bij de aangever, en blijft na de veroordeling haar lastigvallen- zelfs een straatverbod (of zoiets?!) houd jou niet tegen. Had je met een zus van mij niet moeten flikken.

Ik heb geen straatverbod? Iedereen noemt harmke een hoer, de politie heeft alleen maar haar vriendinnetjes verhoord enz.

En ik val haar niet lastig, van mijn part valt ze dood neer. Ik ga alleen niet niet meer bij vrienden langs omdat zij daar toevallig woont. Dus ja dan zet ik gewoon mijn auto voor haar huis neer.

Ik ben niet de persoon die de keuze gemaakt heeft vals aangifte te doen. Er zijn genoeg redenen voor haar om te liegen over dat de seks vrijwillig was en er zijn genoeg mensen die kunnen verklaren dat harmke gewoon een vieze leugenaar is.

Had toen gewoon wijs moeten luisteren naar een chick die mijn leeftijd had en Harmke goed kende. Zij zei nog: ga niet met die schijnheilige hypocriete aandachtshoer om.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Ik heb geen straatverbod?
Je mocht toch niet meer bij haar voor het huis komen of iets. Wat je overigens wel deed.
En ik val haar niet lastig
Lul niet man, alleen op dbb al.
Ik ben niet de persoon die de keuze gemaakt heeft vals aangifte te doen. Er zijn genoeg redenen voor haar om te liegen over dat de seks vrijwillig was en er zijn genoeg mensen die kunnen verklaren dat harmke gewoon een vieze leugenaar is.
Als je maar lang genoeg dat riedeltje oprakelt ga je er zelf in geloven. Anderen kunnen niet verklaren dat ze liegt. Of zaten die allemaal in de auto? Jij doet altijd maar voorkomen dat het een of ander minderwaardige fantast is, die jou valselijk heeft beschuldigd. Om als aangifte met betrekking tot een zedendelict in aamerking te komen dat het OM de zaak in verdere behandeling wilt nemen, moet het al aan veel punten voldoen anders blijft de aangifte liggen. Dat het al werd aangenomen zegt in de regel voldoende.

• Like
Waarderingen: 040B

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
En ik vind weigeren om mij mijn telefoon terug te geven, of desnoods de mogelijkheid geven om mijn data er af te halen, toch wel redelijk bananenrepubliek achtig.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Je mocht toch niet meer bij haar voor het huis komen of iets. Wat je overigens wel deed.

Lul niet man, alleen op dbb al.

Als je maar lang genoeg dat riedeltje oprakelt ga je er zelf in geloven.

Weet ik, ben er ook van overtuigd dat harmke gewoon in haar leugens blijft geloven.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Weet ik, ben er ook van overtuigd dat harmke gewoon in haar leugens blijft geloven.
Vooralsnog heeft zij bewijs van een veroordeling om haar verhaal te ondersteunen. Ben jij in meerdere zaken verdachte, en veroordeelde. Blijf jij doorgaan met bepaalde gedragingen welke zijn onderzocht op bevel van de rechtbank en ziet jouw leven er momenteel een stuk minder rooskleurig uit dan die van haar.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Hoop je dat hij op een dag alles inziet ofzo? Je blijft stug volhouden ;)
Hij blijft perfect voldoen aan de omschrijvingen in het rapport dat opgesteld is op bevel van de rechtbank. En dat elke dag opnieuw. Lijkt hij alleen zelf niet te beseffen. Internet vergeet zelden.

FatBasterd

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
28 sep 2016
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
30%
@Derksen Dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt. Een Zedendelinquent die blijft ontkennen. En op de een of andere manier zien wij daar bij tijden de humor van is. Dat maakt het wellicht nog kwalijker. Ik vraag mij altijd af... Heeft een meisje als deze geen broer of vader die wellicht bereid is een en ander op te lossen?

• Like
Waarderingen: 040B

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Vooralsnog heeft zij bewijs van een veroordeling om haar verhaal te ondersteunen. Ben jij in meerdere zaken verdachte, en veroordeelde. Blijf jij doorgaan met bepaalde gedragingen welke zijn onderzocht op bevel van de rechtbank en ziet jouw leven er momenteel een stuk minder rooskleurig uit dan die van haar.

Ja en in deze bananenrepubliek is het dus toegestaan om mijn telefoon met al het ontlastende bewijs te gijzelen onder het mom van: geef je wachtwoord maar dan en dan kijken we daarna wel of je hem terug krijgt.

Terwijl je niet verplicht bent mee te werken aan je eigen veroordeling.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
@Derksen Dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt. Een Zedendelinquent die blijft ontkennen. En op de een of andere manier zien wij daar bij tijden de humor van is. Dat maakt het wellicht nog kwalijker. Ik vraag mij altijd af... Heeft een meisje als deze geen broer of vader die wellicht bereid is een en ander op te lossen?

Dat 2e meisje liep mij en een vriendin stomdronken lastig te vallen, op een gegeven moment sloeg die het drinken van die vriendin van mij uit haar handen. Vervolgens duwt een vriend van mij die mee was haar zo hard dat ze bijna op haar muil gaat.

Dus ik bel de politie op of ze kunnen vragen aan haar of ze mij met rust laat.

Politie: ja wij zijn geen doorgeefluikje zeg t zelf maar

Ik: ja maar contactverbod wat nu

Politie: niet ons probleem, doei

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Die neiging zal vast spelen bij bepaalde vrienden of familie. Misschien ook niet. Hoe dan ook is het voor hen beter verder te gaan met het leven en zich niet te verlagen tot bepaald gedrag wat ertoe kan leiden dat ze zelf in detentie komen. Ik denk dat ze inmiddels ook beseffen dat het met Japser op niks uitdraait, en zijn eigen graf blijft graven.

en blijft na de veroordeling haar lastigvallen- zelfs een straatverbod (of zoiets?!) houd jou niet tegen.

Ik heb geen straatverbod?
Ik: ja maar contactverbod wat nu
Dat was het.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Of je hebt niets te verbergen en geeft je mobiel gewoon af.

Dat zou ik doen..

Als de politie normaal om gaat met getuigen als ze die verhoren, ipv gigantisch onder druk te zetten om maar iets negatiefs te zeggen.

T broertje van een vriend en zijn vriendin zijn ook door de politie gehoord als getuige, dit ging er dusdanig hard aan toe dat die oudere zeiden: hier werken wij niet meer aan mee.

En de politie schrijft op: waarschijnlijk zijn ze bang voor hem.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Die neiging zal vast spelen bij bepaalde vrienden of familie. Misschien ook niet. Hoe dan ook is het voor hen beter verder te gaan met het leven en zich niet te verlagen tot bepaald gedrag wat ertoe kan leiden dat ze zelf in detentie komen. Ik denk dat ze inmiddels ook beseffen dat het met Japser op niks uitdraait, en zijn eigen graf blijft graven.

Ik geloof niet dat de politie ooit wat met mijn aangiftes gedaan heeft.

Zowieso de broers van Harmke noemen haar net zo hard hoer :roflol:

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Ik geloof niet dat de politie ooit wat met mijn aangiftes gedaan heeft.

Zowieso de broers van Harmke noemen haar net zo hard hoer :roflol:
Misschien hebben die broers wel een heel andere reden om haar soms zo te noemen, zoals jij beweerd. Zijn ze pissig op haar, of denken ze dat het stoer is om dat te zeggen tegenover vrienden. Jij haalt daar kennelijk een voldoening uit en gebruikt dergelijke zaken ter ondersteuning voor jouw kant van het verhaal. Het is op het niveau van een kwartjesdief. Daarmee kan je wegkomen bij mensen die nog geen echt ontwikkelt brein hebben en/of onder de indruk zijn van jou, maar ik ben al wat ouder dan 16 en ben al meer vergeten dan jij hebt meegemaakt of zal leren.

Naar boven