XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag een voormalig ontwerper van Leo lux meubelen over de vloer gehad , de beste man was te spreken over mijn werk en wil graag een Teak tafel van mij hebben . Dan ben je als simpele meubelmaker echt wel trots
    Doe je goed.

    Ben je meubelmaker, of heb je ook een winkel?
     
    nee geen winkel , ben idd meubelmaker . de rede dat ik geen winkel heb is simpel ik maak niks op voorraad ( heb ik mijn handen al aangebrand ).
    Plus ik voel me niet te goed om bv kozijnen en dergelijke te maken, groot gezin en een aantal medewerkers en er blijft ook geen tijd over voor een winkel
     
    blijf weg bij de bosjes mart :P

    Juist niet, potje mee en gaan.

    20180810_174907.jpg
     
    airco wordt maandag in de sportschool gefixt. ben zat van die benauwtheid
     

    Benauwdheid is het gevoel te weinig lucht binnen te krijgen. Dit gevoel kan heel bedreigend zijn en kan veel verschillende oorzaken hebben. Er zijn twee vormen van benauwdheid:

    Acute benauwdheid.
    Langzaam toenemende of chronische benauwdheid.
     
    Benauwdheid is het gevoel te weinig lucht binnen te krijgen. Dit gevoel kan heel bedreigend zijn en kan veel verschillende oorzaken hebben. Er zijn twee vormen van benauwdheid:

    Acute benauwdheid.
    Langzaam toenemende of chronische benauwdheid.
    Duidelijk. En wat is benauwtheid?
     
    Werd jij vroeger gepest op school?
    Je zou verwachten dat je een agent zou zijn. En mensen het leven zuurmaken.
    Ik werd inderdaad gepest op school en dat was behoorlijk kut. Hoezo?
    Ik ben trouwens voorstander van meer blauw op straat en heb niets tegen agenten. Je lijkt Zyzyxix wel.
     
    Ik werd inderdaad gepest op school en dat was behoorlijk kut. Hoezo?
    Ik ben trouwens voorstander van meer blauw op straat en heb niets tegen agenten. Je lijkt Zyzyxix wel.

    Als je weet hoe het is om gepest te worden waarom doe je dan zo bijdehand wanneer het taal betreft?
     
    Back
    Naar boven