MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #120.681
Cabrio uitvoering? pedal on the metal...voel je je dan ook lekker hé? Pas op de laagstaande zon...sommige malloten rijden gewoon op

Werd enkel cabrio gemaakt hé :)
Ik ben van het "Top always down" principe, én ik heb een goeie zonnebril (meer dan 1 zelfs :roflol:) :cool:
Voel me inderdaad altijd supergelukkig als ik met die wagen kan rijden :D

• #120.682
Werd enkel cabrio gemaakt hé :)
Ik ben van het "Top always down" principe, én ik heb een goeie zonnebril (meer dan 1 zelfs :roflol:) :cool:
Voel me inderdaad altijd supergelukkig als ik met die wagen kan rijden :D
Ik had ff gegoogled ...ben blij voor je.....neem je morgen dan je paraplu weer mee :o :D

• #120.686
Al twee jaar geen vakantie gehad.

• #120.693
Ik zit nu in Egypte all-in, diverse restaurants met alle keukens inclusive. Man, mijn ogen zijn groter dan mijn buik. Ik had overdag weinig gegeten en vanochtend nog benen getraind. Nu na 2 borden zit ik propvol. Geschatte kcals valt nog mee, geen toetjes en low carb.

• #120.696
Vanochtend vroeg wakker. 5.30 was het compleet licht buiten (en gisteren al voor 18.30 compleet donker). Geen zomertijd in Egypte dus geen tijdsverschil met NL. Je denkt: waarom maakt dat je dag goed? De gym hier ging 7 uur open, dus pre-breakfast trainen. :cool: DB's tot 40 kg, Plate Loaded leg press en veel Technogym. Niet slecht voor een hotelfitness.

• #120.697
Voor het eerst in tien jaar mijn legitimatie moeten tonen bij het kopen van drank in de supermarkt. Kennelijk zie ik er jonger uit dan dat ik ben, wat met 27 jaar een compliment begint te worden :heart:

• #120.698
  • #120.700
Is er dan ook maar iemand die jou - 18 schat? :thinking:
Sinds dat je je t/m je 25e moet legitimeren, gaan kassameisjes dus schatten of je mogelijk nog 25 bent. De achterliggende gedachte wordt dus totaal verkeerd geïnterpreteerd. :roflol: genoeg rode hoofden gezien bij het zien van m'n geboortedatum.

Terug
Naar boven