Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #120.641
Voor alle partijen beter. Ik heb afgelopen weken geleerd dat mindset alles is en zo veel mogelijk positief te blijven en me af te sluiten van alle negativiteit. Als je dit soort topics leest, waar ik toch hartelijk om moet lachen, is het wel lastig lief en aardig te blijven tegen iemand die zo achterlijk reageert. Ik denk overigens dat ik ook maar eens aan een kuurtje ga beginnen, wat raden jullie aan? ;) O ja, mijn doel is net zo worden als Arnold.
gewoon een beetje test :P

• #120.644
Voor alle partijen beter. Ik heb afgelopen weken geleerd dat mindset alles is en zo veel mogelijk positief te blijven en me af te sluiten van alle negativiteit. Als je dit soort topics leest, waar ik toch hartelijk om moet lachen, is het wel lastig lief en aardig te blijven tegen iemand die zo achterlijk reageert. Ik denk overigens dat ik ook maar eens aan een kuurtje ga beginnen, wat raden jullie aan? ;) O ja, mijn doel is net zo worden als Arnold.

Is voor mij puur vermaak, het is maar internet bro.

Haha, stuur @Mister TN anders ff pb'tje, die heeft wel ervaring met die Arnold dingen.
Met roids overigens ook.

• #120.646
2 weken herstel nodig gehad voor mijn bovenbenen. Had ze flink te pakken gehad. Heerlijk.

• #120.648
Dat de twee Armeense vluchtelingen na tien jaar procederen eindelijk mogen blijven. Zo onmenselijk en wreed die toestand. Nu rest enkel nog de aanvraag tot gezinshereniging met moeder.

• #120.653
Funny cuz' it's true.

• #120.654
ik mocht bij fit for free vertrekken toen ik een geladen bar van mijn schouders duwde , de beste cios stagaire zag me schijnbaar liever mijn rug breken dan een plaat bekrassen :P pauper sport scholen

• #120.655
Paar weekjes kamperen in Kroatië :wave:

Naaktstranden en naturistencampings heujjjj :penis:

• #120.656
  • Like
Waarderingen: mat
  • #120.657
Dit was het nieuws komt er vabavond weer op.

Terug
Naar boven