AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • BB_ in zijn natte dromen

    40247120_2304449222913216_1170266163096059904_n.png
     
    Hier van 't zelfde.
    Vanochtend taartjes gehaald voor de collega's om te trakteren, zelf geen gegeten :cool:
    Er is er nog eentje over (met chocolade drool:), maar ik weiger om toe te geven. :D
    Ah meid wat ben jij toch goed zeg!!! Was ik maar de helft zo goed en dedicated als jij!!!!
     
    Dat het fucking walgelijk is hoe vaak zij in dit topic al heeft verkondigd hoe goed en dedicated ze is? Ja dat viel me een tijd geleden al op.

    Stoor ik me niet echt aan. Maar ik ben zelf dan ook goed bezig. :)
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Dat het fucking walgelijk is hoe vaak zij in dit topic al heeft verkondigd hoe goed en dedicated ze is? Ja dat viel me een tijd geleden al op.
    hqdefault.jpg


    Aangezien het je ergert, ga ik het nog veel meer doen! ;)
     
    Ik zag een pot Ben & Jerries. Omdat ik zo dedicated in de cut ben heb ik een light variant gehaald en gevreten van maar 650 kcal. En nu dedicated mijn lekkere broodjes schrappen want anders fit het niet in m'n kcal. #Instatrots #Dedicated #HetIJsjeWasLekker #Voeddebicep #5% #AllDayUmay
     
    Zelfde uitkomst. Bereid je voor op de "ik heb geen koffiekoek gegeten :cool:" post morgen ;)
    Het maakt trouwens ook best mijn dag goed dat het je zo stoort :roflol:
    Laat het hier maar weten als je je eens lekker anaal hebt laten vernederen door een grote neger, daar hebben we meer aan.
     
    Hey, beetje lief blijven voor elkaar hè. Ik snap het prima hoor bubs :thumb:, ik sla ook altijd gebak over (maar dan omdat ik een achterlijke autist met een eetstoornis ben en niets om gebak geef :D).

    Bekijk bijlage 435589
    Nu nog een bureau fiets erbij! :D
    Serieus goed idee! Cardio tijdens het werk.

    Doet me hier aan denken (@1:00). Toen ik dit zag dacht ik dat het een troll of zoiets als Toren C of Koefnoen was, maar er is een serieus bedrijf dat dit aan de man probeert te brengen:
    bellicon-workspace-meeting-point-konferenz-buero.jpg
     
    Back
    Naar boven