MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #120.947
Ondanks dat ik voor de miljoenste keer ziek ben dit jaar, zei de arts die ging bloedprikken wel: "even kijken of ik aan die kant wel goed kan prikken. *doet mouw omhoog* Ooo dat is helemaal goed". She wants to tap into these veinssss.

• #120.948
12 burgers gegeten met glas cola derbij jammie jammie jammie maar jammer dat curry saus op was

• #120.950
12 burgers gegeten met glas cola derbij jammie jammie jammie maar jammer dat curry saus op was
Een goed stuk vlees behoeft geen saus. (Alhoewel er bij mij ook wel eens een XXL-Lightsausje ergens overheen gaat.) Je bent wel lekker aan het bulken :D.
Wat waren de macro's, je komt in ieder geval van aan je eiwitten zo. :p

• #120.951
Ondanks dat ik voor de miljoenste keer ziek ben dit jaar, zei de arts die ging bloedprikken wel: "even kijken of ik aan die kant wel goed kan prikken. *doet mouw omhoog* Ooo dat is helemaal goed". She wants to tap into these veinssss.
Had je van te voren even je armen opgepompt? Dat wil bij mij wel werken. :D

• #120.952

Al een idee hoe het komt dat jouw weerstand verminderd is?

• #120.953
Had je van te voren even je armen opgepompt? Dat wil bij mij wel werken. :D
Niet eens nodig gehad :D Überhaupt geen energie nu
Al een idee hoe het komt dat jouw weerstand verminderd is?
Geen idee, ik hoop dat mijn bloedtest een beter beeld geeft. Als het goed is dan is het woensdag bekend. Indien er afwijkende waarden zijn moet er nog verder gekeken worden gezien het een vrij algemeen onderzoek is.

• #120.954
@Nootmuskaatje : balen trouwens dat je zo vaak ziek bent. Ook buiten de cut? Eet je voldoende fruit, groenten etc.? Zit je vaak (door weer en wind) op de fiets? Ben benieuwd of je bloedwaarden in orde zijn.

• #120.955
@Nootmuskaatje : balen trouwens dat je zo vaak ziek bent. Ook buiten de cut? Eet je voldoende fruit, groenten etc.? Zit je vaak (door weer en wind) op de fiets? Ben benieuwd of je bloedwaarden in orde zijn.
Ik eet aardig gezond. Altijd volkoren, veel fruit, groente mag nog wel meer (nu zo'n 200g per dag), zuivel, noten, pinda's etc etc. Heb al een lange tijd niet echt meer gebulkt gezien ik eerst off ben gegaan en verder veel massa ben verloren met toch een redelijk hoog bf van 18%.

Gebeurt overigens wel altijd in perioden dat m'n weerstand meer verlaagd is dan normaal. Na een baggere excursie met school, na vakanties, dit weekend weinig gegeten en AYCE, zaterdag t*ring heet en savonds afgekoeld en regen + intensief gesport, vorige week kaakchirurg etc. Maar letterlijk elke periode na een verlaagde weerstand zou ik gewoon niet ziek moeten worden ondanks dat ik even een paar dagen wat afwijk van normaal.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #120.956
Een goed stuk vlees behoeft geen saus. (Alhoewel er bij mij ook wel eens een XXL-Lightsausje ergens overheen gaat.) Je bent wel lekker aan het bulken :D.
Wat waren de macro's, je komt in ieder geval van aan je eiwitten zo. :p
ja de marokkaanse slager in de buurt verkoopt 12 burgers in een doos voor 3 euro maar ik eet het maar 1x per week ofzo. nou ''bulken'' kan ik het nu niet echt even noemen zit nu pas op de 5e week na me off-cycle

• Like
Waarderingen: BB_
  • #120.957
ja de marokkaanse slager in de buurt verkoopt 12 burgers in een doos voor 3 euro maar ik eet het maar 1x per week ofzo. nou ''bulken'' kan ik het nu niet echt even noemen zit nu pas op de 5e week na me off-cycle

Waren er niet toevallig een paar lekkere marokkaanse wijven in de winkel die spontaan een natte kut kregen toen ze aan je reuze biceps zaten te voelen?
Disappoint son.

• #120.958
Altijd een heerlijk trainingsessie met een super pomp na 2 dagen rust. 3 scoops pre, en deadiften maar. 6x220 deadlift, 100kg backrows, geile meide hier en daar

• #120.959
Waren er niet toevallig een paar lekkere marokkaanse wijven in de winkel die spontaan een natte kut kregen toen ze aan je reuze biceps zaten te voelen?
Disappoint son.
Voor die Marokkaanse moet ik naar oost gaan, voor die blondjes naar zuid. En als ik zin heb in black bitches ga ik naar zuidoost. Grote biceps is het sleutel tot succes

• #120.960
Voor die Marokkaanse moet ik naar oost gaan, voor die blondjes naar zuid. En als ik zin heb in black bitches ga ik naar zuidoost. Grote biceps is het sleutel tot succes

giphy.gif

Van die dikke vette vochtkop moet je het inderdaad niet hebben nee:roflol:

Terug
Naar boven