- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh ben je homo geworden .... Ooh wachtWil weer power clean in m'n schema passen, dus heel licht begonnen.
Gooi m heel enthousiast tegen m'n eigen b**kes![]()

Dat is een flinke korting!garage sale bij rogue, 230€ voor een ohio power bar![]()
Pas op of ik stuur Mark Nippletoe op je af!
En in gezelschap van de chicks?12 burgers gegeten met glas cola derbij jammie jammie jammie maar jammer dat curry saus op was
Een goed stuk vlees behoeft geen saus. (Alhoewel er bij mij ook wel eens een XXL-Lightsausje ergens overheen gaat.) Je bent wel lekker aan het bulken12 burgers gegeten met glas cola derbij jammie jammie jammie maar jammer dat curry saus op was
.
Had je van te voren even je armen opgepompt? Dat wil bij mij wel werken.Ondanks dat ik voor de miljoenste keer ziek ben dit jaar, zei de arts die ging bloedprikken wel: "even kijken of ik aan die kant wel goed kan prikken. *doet mouw omhoog* Ooo dat is helemaal goed". She wants to tap into these veinssss.

Ondanks dat ik voor de miljoenste keer ziek ben dit jaar, zei de arts die ging bloedprikken wel: "even kijken of ik aan die kant wel goed kan prikken. *doet mouw omhoog* Ooo dat is helemaal goed". She wants to tap into these veinssss.
Niet eens nodig gehadHad je van te voren even je armen opgepompt? Dat wil bij mij wel werken.![]()
Überhaupt geen energie nuGeen idee, ik hoop dat mijn bloedtest een beter beeld geeft. Als het goed is dan is het woensdag bekend. Indien er afwijkende waarden zijn moet er nog verder gekeken worden gezien het een vrij algemeen onderzoek is.Al een idee hoe het komt dat jouw weerstand verminderd is?
Ik eet aardig gezond. Altijd volkoren, veel fruit, groente mag nog wel meer (nu zo'n 200g per dag), zuivel, noten, pinda's etc etc. Heb al een lange tijd niet echt meer gebulkt gezien ik eerst off ben gegaan en verder veel massa ben verloren met toch een redelijk hoog bf van 18%.@Nootmuskaatje : balen trouwens dat je zo vaak ziek bent. Ook buiten de cut? Eet je voldoende fruit, groenten etc.? Zit je vaak (door weer en wind) op de fiets? Ben benieuwd of je bloedwaarden in orde zijn.
ja de marokkaanse slager in de buurt verkoopt 12 burgers in een doos voor 3 euro maar ik eet het maar 1x per week ofzo. nou ''bulken'' kan ik het nu niet echt even noemen zit nu pas op de 5e week na me off-cycleEen goed stuk vlees behoeft geen saus. (Alhoewel er bij mij ook wel eens een XXL-Lightsausje ergens overheen gaat.) Je bent wel lekker aan het bulken.
Wat waren de macro's, je komt in ieder geval van aan je eiwitten zo.![]()
ja de marokkaanse slager in de buurt verkoopt 12 burgers in een doos voor 3 euro maar ik eet het maar 1x per week ofzo. nou ''bulken'' kan ik het nu niet echt even noemen zit nu pas op de 5e week na me off-cycle
Voor die Marokkaanse moet ik naar oost gaan, voor die blondjes naar zuid. En als ik zin heb in black bitches ga ik naar zuidoost. Grote biceps is het sleutel tot succesWaren er niet toevallig een paar lekkere marokkaanse wijven in de winkel die spontaan een natte kut kregen toen ze aan je reuze biceps zaten te voelen?
Disappoint son.
Voor die Marokkaanse moet ik naar oost gaan, voor die blondjes naar zuid. En als ik zin heb in black bitches ga ik naar zuidoost. Grote biceps is het sleutel tot succes