Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #120.962
  • #120.969
Ik wou dat ik in een parallel universum was waar AAS niet bestonden. Voila, tot zo ver mijn bijdrage.

• #120.970
Ik wou dat ik in een parallel universum was waar AAS niet bestonden. Voila, tot zo ver mijn bijdrage.
Ga in België wonen. Niet dat het daar niet gebruikt wordt, maar het risico op controle is groter en wedstrijden zijn dopinggecontroleerd. Je kunt ook gewoon in één of ander Aziatisch land gaan wonen waar de gemiddelde inwoner 2 koppen kleiner is dan de gemiddelde Nederlander en 99% van de bevolking niet eens geld heeft voor AAS.

• #120.971
Met werk in november naar Israël om nieuwe gerechtsvesten te testen. Leuk snoepreisje.

• #120.972
Ga in België wonen. Niet dat het daar niet gebruikt wordt, maar het risico op controle is groter en wedstrijden zijn dopinggecontroleerd. Je kunt ook gewoon in één of ander Aziatisch land gaan wonen waar de gemiddelde inwoner 2 koppen kleiner is dan de gemiddelde Nederlander en 99% van de bevolking niet eens geld heeft voor AAS.
Euhm ik ben Belg :D. Maar in mijn droom parallel universum zijn er wel meer dingen niet hoor.

• #120.974
oeps hahah, ze zijn wel voor gerechtigheid. Maar heb je al eens die voss vesten van elbit gezien? Zijn momenteel de meest voorlopende systemen. Flink snaak spul.

• #120.975
  • #120.976
jammer weer, Bert...Ook tijdens de kma nooit?

• #120.977
  • #120.978
hehe en slaapzakje voor de borst , heb ik ook nog in de kast liggen. kutspul.

Maar jullie doen nooit jaarlijkse testen qua schieten enz. ?

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven