MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #121.061
NYE in Zell am see, Oostenrijk. Zin in!

20181018_141535.jpg
Jaloersssss!! Blijft een geweldige ervaring

• #121.062
Net hersteld van leg day and it's leg day agaaaaaaainnnn... dit keer met een blauw oog en een dikke blauwe plek op mn scheenbeen, ben benieuwd hoe het gaat. Maar we gaan dr tegenaan :flexing:

• #121.065
Net besloten volle bak te gaan eten :) Ik hoop op een winst van 5 kilo in 8 weken. Niet te gek doen :)

• #121.070
  • #121.071
Dit maakte mijn dag... :roflol:

• #121.073
Zat vanavond in de zetel met een bewoner. Grijpt ie me ineens vast, komt half op me zitten en geeft me gewoon een kletsnatte zoen op m'n wang terwijl er allerlei oerwoudgeluiden uit komen :roflol:

Even slappe lach gehad met m'n collega, maar eg liev :o

• #121.075
Zat vanavond in de zetel met een bewoner. Grijpt ie me ineens vast, komt half op me zitten en geeft me gewoon een kletsnatte zoen op m'n wang terwijl er allerlei oerwoudgeluiden uit komen :roflol:

Even slappe lach gehad met m'n collega, maar eg liev :o

#mattoo

• #121.077
Ik heb nog een paar ouwe ps3 spellen over. Ken je iemand die het niet zo breed heeft maar wel een ps3 (haha) dan stuur ik ze wel op.

Maak ik hun dag goed. :)

• #121.080
Bday party van een vriend van me. Hij is 30 geworden. Laat die sukkel zn glas vallen. Te dronken. De goede jongen dat ik ben, wil ik die shit opruimen. Leun ik op het glazen hekje (die punt) die blijkbaar ook stuk is gegaan... arm open, bloeden als een motherfucker. Ach ja f**k it. Beetje bloed moet de pret niet drukken natuurlijk, vol gas!

20181020_223424.jpg

Terug
Naar boven