- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Ondanks het tijdstip met een glimlach wakker geworden.![]()
en weer met een glimlach verder slapen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondanks het tijdstip met een glimlach wakker geworden.![]()

I have proof

Van iemand die "zegt" dat die dat doet? Kan ik gelijk heel m'n WhatsApp wissen :')
Van iemand die "zegt" dat die dat doet? Kan ik gelijk heel m'n WhatsApp wissen :')

Mooi! Dus wel blij mee, ondanks een 5,7?Vandaag tentameninzage gehad. Leek geen eens binnen bereik, maar ben toch van een 4.98 naar een 5.7 gegaan adhv m'n opmerkingen.
Hiermee m'n vak van de eerste periode behaald voor m'n premaster![]()
Als er alleen maar blanken mee zouden lopen zou pas racistisch zijn. Nu lopen de zwarten vooraan, positieve discriminatie noemen ze dat toch?

Ik zie iets ogenschijnlijk blanks met een kort pittig kapsel vooraan!!!Als er alleen maar blanken mee zouden lopen zou pas racistisch zijn. Nu lopen de zwarten vooraan, positieve discriminatie noemen ze dat toch?![]()
Die hebben we al gehad, net als de stroopwafelpiet. Aangezien de meeste pakketbezorgers net als de Sint uit Turkije komen, althans, bij mij in de wijk, lijkt een Bruine Murat of Ali mij wel reëel.Inbefore roetpiet komt de party crashen. Vraag me wel af wat ze gaan doen als binnen 10 jaar niemand nog een schouw heeft. Wordt het dan regenboogpiet of dergelijke?
Suggesties zijn welkom.
Die hebben we al gehad, net als de stroopwafelpiet. Aangezien de meeste pakketbezorgers net als de Sint uit Turkije komen, althans, bij mij in de wijk, lijkt een Bruine Murat of Ali mij wel reëel.
Die zullen dan door de schoorsteen komen om pakjes te stelen ipv geven?
Enjoy , jij hoeft inderdaad niet te klagen en anders ga je gewoon ontzettend even langs de muur.