De boom stond vroeger bij m'n thuis ook altijd een week of twee voor Sinterklaas. "Dan kon de Sint zien wat voor een mooie boom we hadden gemaakt"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De boom stond vroeger bij m'n thuis ook altijd een week of twee voor Sinterklaas. "Dan kon de Sint zien wat voor een mooie boom we hadden gemaakt"

Jij bent ook een god
.Enjoy , jij hoeft inderdaad niet te klagen en anders ga je gewoon ontzettend even langs de muur.

Veel wijn en jamon serrano?Net terug van de cardioloog. Ik heb mijn hele leven al een enorm hoge bloeddruk (familiair kwaaltje) en heb daardoor last van chronische longklachten. Diagnose COPD is van de baan. Hoorde net ook dat de atherosclerose van de kransslagaders meevalt. Kreeg het advies om een 'mediterraan' voedingspatroon aan te houden en naast de krachttraining weer milde cardio op te pakken (ik was met competitief mountainbiken gestopt omdat ik alleen nog maar zat te hoesten op de fiets).
Niceness!@Sanca had jij het niet eens een keer over mede?
![]()
Voor het eerst een aardbeienmede proberen te maken met puur fruit![]()
Kom maar over een half jaar langs

Nog meer? Je zat al niet ver van (morbide) obesitas af toch?
Nog meer? Je zat al niet ver van (morbide) obesitas af toch?