AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Yes, net bij de kaakchirurg geweest en hij was zeer tevreden. Ik mag weer rustig aan beginnen met trainen en proberen te kauwen en zacht voedsel te eten! :D:cheer:
    Kauwen lukt nog niet echt, maar ik ben net wel gelijk naar de gym geweest.

    - Front Squats 5 sets (WTF, waar gaat dit over. Al moeite met 5 x 50 kg :roflol:, gelijk spierpijn in mijn benen, dit slaat nergens op :P); een paar BW lunges gedaan en dat voelde al bizar zwaar
    - Cable Rows 4 sets
    - Lat Pulldowns 3 sets breed / 3 sets smal
    - Bench Press 5 sets (WTF 5 x 80 kg met moeite)
    - DB Shoulder Press 4 sets (22 kg ofzo)
    - 2 sets biceps curls, mooi geweest.
    - 5 km hardlopen

    Echt alles voelt zwaar, maar gelukkig kon ik trainen zonder te veel druk op mijn hoofd te creëren en had ik geen last van mijn kaak.
    Langzaam aan weer op niveau komen. Ik zal morgen wel goeie spierpijn hebben, dat heb ik echt lang niet gehad. Normaal gesproken sport ik elke dag, dus na bijna 6 weken niet trainen was dit wel even een omschakeling.
     
    Yes, net bij de kaakchirurg geweest en hij was zeer tevreden. Ik mag weer rustig aan beginnen met trainen en proberen te kauwen en zacht voedsel te eten! :D:cheer:
    Kauwen lukt nog niet echt, maar ik ben net wel gelijk naar de gym geweest.
    Front Squats 5 sets (WTF, waar gaat dit over. Al moeite met 5 x 50 kg :roflol:, gelijk spierpijn in mijn benen, dit slaat nergens op :P)
    Cable Rows 4 sets
    Lat Pulldowns 3 sets breed / 3 sets smal
    Bench Press 5 sets (WTF 5 x 80 kg met moeite)
    DB Shoulder Press 4 sets (22 kg ofzo)
    2 sets biceps curls, mooi geweest.
    5 km hardlopen
    Echt alles voelt zwaar, maar gelukkig kon ik trainen zonder te veel druk op mijn hoofd te creëren en had ik geen last van mijn kaak.
    Langzaam aan weer op niveau komen. Ik zal morgen wel goeie spierpijn hebben, dat heb ik echt lang niet gehad. Normaal gesproken sport ik elke dag, dus na bijna 6 weken niet trainen was dit wel even een omschakeling.
    Yayyyyyyyy, fijn voor je mennn! :grinny: nu niet te hard van stapel lopen hé! :eyes:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Goeie baas!
    Ik ben benieuwd waar mijn 'baas' (= Defensie) dit jaar mee komt aanzetten. Zal wel zo'n cadeaukaart zijn waarmee je op internet uit honderdduizend dingen kan kiezen; zit altijd wel iets tussen wat prima is overigens, vorig jaar zo'n foamroller gekozen.
     
    Yes, net bij de kaakchirurg geweest en hij was zeer tevreden. Ik mag weer rustig aan beginnen met trainen en proberen te kauwen en zacht voedsel te eten! :D:cheer:
    Kauwen lukt nog niet echt, maar ik ben net wel gelijk naar de gym geweest.

    - Front Squats 5 sets (WTF, waar gaat dit over. Al moeite met 5 x 50 kg :roflol:, gelijk spierpijn in mijn benen, dit slaat nergens op :P); een paar BW lunges gedaan en dat voelde al bizar zwaar
    - Cable Rows 4 sets
    - Lat Pulldowns 3 sets breed / 3 sets smal
    - Bench Press 5 sets (WTF 5 x 80 kg met moeite)
    - DB Shoulder Press 4 sets (22 kg ofzo)
    - 2 sets biceps curls, mooi geweest.
    - 5 km hardlopen

    Echt alles voelt zwaar, maar gelukkig kon ik trainen zonder te veel druk op mijn hoofd te creëren en had ik geen last van mijn kaak.
    Langzaam aan weer op niveau komen. Ik zal morgen wel goeie spierpijn hebben, dat heb ik echt lang niet gehad. Normaal gesproken sport ik elke dag, dus na bijna 6 weken niet trainen was dit wel even een omschakeling.
    Top!!! Rustig opbouwen! Lastig he :D
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Goeie baas!
    Ik ben benieuwd waar mijn 'baas' (= Defensie) dit jaar mee komt aanzetten. Zal wel zo'n cadeaukaart zijn waarmee je op internet uit honderdduizend dingen kan kiezen; zit altijd wel iets tussen wat prima is overigens, vorig jaar zo'n foamroller gekozen.

    Misschien wel een winterjas:p
     
    Waarschijnlijk een sigaar...
    ...uit eigen doos.
     
    Zo weer wokken, afgelopen donderdag ook al :).
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Dat een kerstboom nu al in het huis zou staan zou bij mij juist in het "wat heeft vandaag jou dag verpest" topic passen.

    Maar ik ben dan ook een ongezellige eikel die al die randzaken rondom de feestdagen overdreven vind;)
     
    Dat een kerstboom nu al in het huis zou staan zou bij mij juist in het "wat heeft vandaag jou dag verpest" topic passen.

    Maar ik ben dan ook een ongezellige eikel die al die randzaken rondom de feestdagen overdreven vind;)
    Samen eten en zo vind ik wel gezellig.
    Zo‘n boom vol glimmende prullaria had voor mij ook niet gehoeven.
     
    Nog liever een week met Dutroux in een cel dan nu al een foking kerstboom. Is nog geeneens Sinterklaas geweest.
     
    Back
    Naar boven