Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Hehe, het is weekeind...

    Klein glaasje wiskey en strax lekker bedje in.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    ik schets ff het plaatje : vanochtend 4.30 ging de wekker , onbijt douche werk kleren aan en de werkplaats in . 8.00 kijk op mijn gsm en godver in mezelf waar blijven die homo's nou .
    8.03 vrouw komt de werkplaats in lopen en vraagt me of ik aan het dementeren ben .Kijk in de planner 7 januari weer eerste werkdag :P Lol
    Wat voor werk doe je precies? Gezien je homo's op je werk verwacht.
     
    Dacht dat hij bij defensie werkt... Onderschat die mannen niet. Die gaan blijkbaar regelmatig gezellig knus naar de sauna of nemen samen een bubbelbadje :P
    Teambuilding heet dat. Komt de samenwerking en productiviteit zeer ten goede. :P
     
    Wat voor werk doe je precies? Gezien je homo's op je werk verwacht.
    timmer/meubelwerk :P 3 van hun zijn bodybuilder er zal op zijn minst een homo bijzitten als is het maar gay for pay :P
     
    timmer/meubelwerk :P 3 van hun zijn bodybuilder er zal op zijn minst een homo bijzitten als is het maar gay for pay :P
    Timmer jij dan ook houten tuinbankjes bijvoorbeeld?
     
    ooit een serie picknick tafels gemaakt voor staats bosbeheer , en ja die zullen ook door homo's op de hei gebruikt worden :P
     
    ooit een serie picknick tafels gemaakt voor staats bosbeheer , en ja die zullen ook door homo's op de hei gebruikt worden :P
    Homo's moeten ook eten...
    Door jouw post kan ik niet meer met een gerust hart aan een picknicktafel zitten, zonder deze eerst steriel te hebben gemaakt. Stel dat er iemand op die tafel is aangeduw...
    Laat maar, too much info. Ben visueel ingesteld. :kots:
     
    Homo's moeten ook eten...
    Door jouw post kan ik niet meer met een gerust hart aan een picknicktafel zitten, zonder deze eerst steriel te hebben gemaakt. Stel dat er iemand op die tafel is aangeduw...
    Laat maar, too much info. Ben visueel ingesteld. :kots:

    wat is dit nou voor homofobe reactie zeg, dat dit nog kan in 2019.
     
    Timmer je ook van die houten sauna's? Schijnen ook homo's op af te komen. :P
     
    wat is dit nou voor homofobe reactie zeg, dat dit nog kan in 2019.
    Dat komt door mijn 2018 trauma in het bubbelbad, voorheen nooit iets tegen homo's gehad. Nu heb ik er PTSS aan over gehouden.
     
    Back
    Naar boven