XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #121.861
3 vrouwen die koken en voorbereiden voor mijn 2de (van de 3 xD) feestje vanavond en ik alleen maar chillen en met mijn katje spelen.

:piraat:

• #121.862
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #121.863
20190105_153620.jpg

• #121.864
Na een lange tijd sukkelen en rond te klooien.
Het licht opnieuw gezien...

3 a 4 trainingen per week
Voeding opnieuw aangepast.
En een alcohol vrije periode.

Mijn motivatie maakt vandaag men dag goed!

Straks Leg-Day!

Lekker mezelf eens quoten, na opnieuw een jaar van consistente achteruitgang te hebben geboekt... :D Als iemand me wil geloven. Ditmaal gaat anders zijn! :p

• #121.865
  • #121.866
Wat had je dan gehoopt te lezen i.p.v. poesje?

• Like
Waarderingen: 040B
  • #121.867
Vandaag eindelijk weer 52.779 karma punten van @Sanca Magni bijgeschreven zien worden, dit maakt mijn dag weer goed. Sanca was nog al gierig geworden met de puntjes volgens mijn boekje ….
En dat ene punt van @Bert WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP... Dat zou toch verboden moeten worden....

• #121.869
Komt u maar, heren...…..……...

• #121.873
Vandaag eindelijk weer 52.779 karma punten van @Sanca Magni bijgeschreven zien worden, dit maakt mijn dag weer goed. Sanca was nog al gierig geworden met de puntjes volgens mijn boekje ….
En dat ene punt van @Bert WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP... Dat zou toch verboden moeten worden....
Ik geef doorgaans altijd het maximaal aantal punten. Als jij me echter in andersmans log probeert zwart te maken met beweringen en aannames die kant noch wal raken, kun je echter de pot op. Ik ga dit topic hier verder niet mee vervuilen, maar denk eens na voordat je iets zegt en ga niet zomaar mensen veroordelen zonder dat je die mensen kent. Mocht je dat toch doen, helemaal prima (het is immers internet en op dit forum wordt wel meer geroepen, daar heb ik echt geen problemen mee), maar dan moet je ook niet gaan huilen om 1 karmapunt.

• #121.875
Ik geef doorgaans altijd het maximaal aantal punten. Als jij me echter in andersmans log probeert zwart te maken met beweringen en aannames die kant noch wal raken, kun je echter de pot op. Ik ga dit topic hier verder niet mee vervuilen, maar denk eens na voordat je iets zegt en ga niet zomaar mensen veroordelen zonder dat je die mensen kent. Mocht je dat toch doen, helemaal prima (het is immers internet en op dit forum wordt wel meer geroepen, daar heb ik echt geen problemen mee), maar dan moet je ook niet gaan huilen om 1 karmapunt.
Gooi het maar in de groep want nu ben ik benieuwd wat er gebeurd is.

• #121.877
Er zit er weer eentje op zn paard :roflol:

• #121.880
Leave Bert alone!

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven