Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dat ik geestelijk ziek ben is al langer geweten maar van @Sanca Magni had niemand dit verwacht denk ik.Wat mag die vorige avatar niet? Dat zegt wat over jullie geest, ze had gewoon een epilepsie aanval gekregen tijdens het eten van een ijsje.
Nee ik ben dol op me moedah@ThuggishRuggish ik zou snel weer je avatar veranderen.
Dat is echt een lekker ding.@ThuggishRuggish ik zou snel weer je avatar veranderen.
Zeg piraat ik mag rellen jij niet.
Op 3400 word ik droger hoeveel weeg je eigkTrainingen gaan lekker, ben weer op de weg terug. Op 3600 kcal kom ik nog niet echt aan, dus dat is goed nieuws, want ik heb altijd trek --> meer eten.
Zit tot nu toe op 1600 kcal vandaag, dus dat wordt zo een lekkere pasta met corned beef, veel groenten, veel saus, kaas en kruiden.![]()
85-86 kg. Ben veel afgevallen door omstandigheden. Wedstredprep zit ik op 2500 kcal (cutten). Vorig jaar bulkte ik op 4400 kcal, maar toen was ik allereerst zwaarder en daarnaast wil ik nu langzamer bulken en minder vet aanzetten.
Strafpunt.

Probeer hem niet weeraf te leiden met open kruis leggings.
Congratz