MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.328
Naar aanleiding van mijn eigen ingeplande functioneringsgesprek voortaan iedere twee weken een vrije dag en een salarisverhoging van 7% :cheer:

Nice :eek:
Hier morgen langsgaan voor het financiële aspect.
Hoewel het nutteloos is, alles is al beslist :rolleyes: En ze maken ons altijd blaasjes wijs.
Doen alsof je een mooie opslag krijgt en als je dan de automatische index ervan aftrekt heb je nog 2Euro opslag ofzo over :roflol:

• #122.331
Dus 10% minder werken en 7% meer betaald krijgen. En je hebt alleen een gesprek gevoerd?
De dag dat ze niet werkt krijgt ze waarschijnlijk niet betaald, maar minder werken en zo te zien redelijk behoudt van het salaris. Netjes gedaan
Of heb ik het mis?

• #122.332
Dus 10% minder werken en 7% meer betaald krijgen. En je hebt alleen een gesprek gevoerd?

Ik ben inderdaad zo goed in mijn werk dat ik geen extra handelingen hoef te verrichten om mijn werkgever te overtuigen van mijn waarde :eyebrow:

Ik wil je wel eens wat tips geven, zodat het bij jou voortaan ook alleen bij praten kan blijven?

Nice :eek:
Hier morgen langsgaan voor het financiële aspect.
Hoewel het nutteloos is, alles is al beslist :rolleyes: En ze maken ons altijd blaasjes wijs.
Doen alsof je een mooie opslag krijgt en als je dan de automatische index ervan aftrekt heb je nog 2Euro opslag ofzo over :roflol:

Dat is wel jammer... Het was voor mij alweer een anderhalf jaar geleden dat er iets was besproken (toen kreeg ik een vast contract). Dus nu had ik zulk iets dan plan ik het zelf maar in, zeg ik wat ik wil en dan hoor ik het wel.

Ging verrassend goed haha.

:roflol:

• #122.333
De dag dat ze niet werkt krijgt ze waarschijnlijk niet betaald, maar minder werken en zo te zien redelijk behoudt van het salaris. Netjes gedaan
Of heb ik het mis?

Die extra vrije dagen (24) hebben geen invloed op mijn salaris. Maar, ik sta gecontracteerd voor 40 uur terwijl ik al 2 jaar wekelijks ongeveer 45 uur werk (eigen keuze overigens). Dus op die manier wordt dat nu enigszins gecompenseerd.

• #122.334
Goed gedaan sexy :heart:

Nog meer Nikes :D

• #122.335
Ik wil je wel eens wat tips geven, zodat het bij jou voortaan ook alleen bij praten kan blijven?

Dat hoeft niet, in onze CAO is jaarlijks 3% verhoging naast de inflatiecorrectie afgesproken. Het is zo goed geregeld dat ik al 2 jaar niet eens een functioneringsgesprek heb gehad.

• #122.336
Niet verkeerd, goed gedaan! :D Ik ben ambtenaar en wordt aan alle kanten genaaid. :o

• #122.338
Ik ben ambtenaar en wordt aan alle kanten genaaid. :o

Weet niet waar @Bert maar ik ben ook ambtenaar en heb niet te klagen , arbeidsvoorwaarden goed, reiskosten meer dan voldoende , vakanties enz.
Wel onregelmatig werken en dat houd ook in feestdagen maar goed.

Ik kan op ma ochtend me nachtdienst uitkomen als heel nl naar werk gaat en ben dan 3 dagen vrij , terwijl anderen werken

• #122.339
Terug
Naar boven