- Waardering
- 1.759
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 125kg
Die extra gram creatine vandaag was net iets too much
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die extra gram creatine vandaag was net iets too much
Hopelijk heb ik over een halfjaar dan m'n BSc analytische chemie, weet nog niet wat ik hierna ga doen.. zoals het er nu naar uitziet eerst werken.
Iets in de chromatografie. Werk nu een half jaar met ion chromatografie en sinds kort ook SPE-GC/MS en bevalt me heel goed.
Ah ik dacht dat je gezicht een schattig testo toetje was maar het is dus van de creatine.Die extra gram creatine vandaag was net iets too much
Iets in de chromatografie. Werk nu een half jaar met ion chromatografie en sinds kort ook SPE-GC/MS en bevalt me heel goed.
Gelukkig is er zat werk te vinden binnen de analytische chemie
Naar aanleiding van mijn eigen ingeplande functioneringsgesprek voortaan iedere twee weken een vrije dag en een salarisverhoging van 7%![]()

En ze maken ons altijd blaasjes wijs.
Super geregeld!Naar aanleiding van mijn eigen ingeplande functioneringsgesprek voortaan iedere twee weken een vrije dag en een salarisverhoging van 7%![]()
erg verdacht iddDus 10% minder werken en 7% meer betaald krijgen. En je hebt alleen een gesprek gevoerd?

De dag dat ze niet werkt krijgt ze waarschijnlijk niet betaald, maar minder werken en zo te zien redelijk behoudt van het salaris. Netjes gedaanDus 10% minder werken en 7% meer betaald krijgen. En je hebt alleen een gesprek gevoerd?
Dus 10% minder werken en 7% meer betaald krijgen. En je hebt alleen een gesprek gevoerd?
Nice
Hier morgen langsgaan voor het financiële aspect.
Hoewel het nutteloos is, alles is al beslistEn ze maken ons altijd blaasjes wijs.
Doen alsof je een mooie opslag krijgt en als je dan de automatische index ervan aftrekt heb je nog 2Euro opslag ofzo over![]()

De dag dat ze niet werkt krijgt ze waarschijnlijk niet betaald, maar minder werken en zo te zien redelijk behoudt van het salaris. Netjes gedaan
Of heb ik het mis?
Ik wil je wel eens wat tips geven, zodat het bij jou voortaan ook alleen bij praten kan blijven?
Niet verkeerd, goed gedaan!Ik ben ambtenaar en wordt aan alle kanten genaaid.
![]()
Niet verkeerd, goed gedaan!Ik ben ambtenaar en wordt aan alle kanten genaaid.
![]()
uit jouw vingers