XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Al een tijdje verdwenen dozen schroeven , lamello's , houtlijm , comprimeer band etc etc . Blijkt een van mijn jongens in de vrije tijd te beunhazen ( wat geen issue is ) Beste man heeft zijn spullen kunnen pakken . Ben blij dat ik de dief betrapt heb scheelt mij een paar honderd euro aan overhead maandelijks :)
 
Omdat het vandaag katten dag is:
Mijn buddy die mij elke dag komt begroeten als ik naar en van de sportschool ga/kom. :')

Heen
Screenshot_2019-02-06-16-34-50-691_com.miui.videoplayer.png

En terug
Screenshot_2019-02-06-16-35-06-406_com.miui.videoplayer.png


IMG_20190206_163118.jpg
 
Dacht dat 6 sneetjes brood als lunch wel genoeg was maar had binnen 15 min zo 12 sneetjes opgegeten
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Al een tijdje verdwenen dozen schroeven , lamello's , houtlijm , comprimeer band etc etc . Blijkt een van mijn jongens in de vrije tijd te beunhazen ( wat geen issue is ) Beste man heeft zijn spullen kunnen pakken . Ben blij dat ik de dief betrapt heb scheelt mij een paar honderd euro aan overhead maandelijks :)
Wat de baas je biedt, dat koop je niet!
 
En 5 uur zonder eten gewoon overleefd.
Mijn meal was om 08:00 en reis erbij 1:23 min naar werk en op onze takenlijst staat erop hoelaat ieder pauze heeft en bij mij was het om 01:45 en om 04:45. Zat wel te denken om een paar sultana repen in Mn zak te bewaren op het werkvloer
 
Super...het is zo cliché maar als je echt iets wil, dan moet je er blijven voor gaan.
Ergens in een film zei iemand:" are you where you want to be?" Als dat niet het geval is, dan moet je maatregelen treffen. Ik heb veel te lang gewacht om die stap te zetten.

En dan is er niemand die dit bij het katten verhaal betrekt?
 
6 sneetjes brood is toch normaal?
Yep... maar je vraagt in andere topics hoe je sneller vet af kan vallen... en als je dan in ene 12 boterhammen eet ipv 6.... :rolleyes:
 
Yep... maar je vraagt in andere topics hoe je sneller vet af kan vallen... en als je dan in ene 12 boterhammen eet ipv 6.... :rolleyes:
Was eenmalig. Snap wat je bedoeld. Maar werd vandaag pas 3 uur wakker dus ik zit vandaag weer op mn 6 meals :cool::o
 
Back
Naar boven