XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #123.121
Genoten van de cowgirl positie en toen ik wilde vuren als billy the kid mocht ik schieten in de mond.

giphy.gif
pew pew :P

• #123.122
Zo het bos is. Beetje foto's schieten in Orvelterveld, Drenthe.

• #123.123
Met je mobiel, of camera?

• #123.125
  • #123.130
Haha. Nee zo'n feest is het niet. Ik gun het Albert. Wel mooi dat iedereen daar dezelfde postcode als hem heeft.

• #123.132
Heb liever hetzelfde bankrekeningnummer.
Als we dan toch bezig zijn, liever Jim Ratcliffe (INEOS) zijn rekening (±24 miljard). Op zich moet het te doen zijn om daar iemand te kidnappen. Wegkomen is alleen verdomd lastig c.q bijna onmogelijk. Daarom wanen zovelen zich daar zo veilig en lopen ze in het wild rond zonder al te veel (zichtbare) beveiliging. Mensen met gekke bedoelingen komen er ook al niet 123 in. Heb echt veel mocro's/ algerijnen en soortgelijke mensen zien uitstappen in de toegangsweg, en worden dan compleet gestript en niet zelden teruggestuurd. Moet je in NL flikken :roflol:

• #123.134
ben vandaag in de sportschool aangesproken omdat mijn deadlift form uitzonderlijk goed was, zeker voor mijn leeftijd. was niet super zwaar maar is toch wel goed voor mijn zelfvertrouwen:D

• #123.136
vandaag voor het eerst in een paar jaar een x2 lichaamsgewicht dl , als mijn rug dit volhoud gaat het nog wat worden :0

• #123.138
ben vandaag in de sportschool aangesproken omdat mijn deadlift form uitzonderlijk goed was, zeker voor mijn leeftijd. was niet super zwaar maar is toch wel goed voor mijn zelfvertrouwen:D
Post maar een filmpje, dan kraken wij deze wel af! Haha nee leuke complimenten zijn dat.

Terug
Naar boven