AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Niet van mij :p

    Deze kwijlbal wel

    IMG_20190216_170907.jpg


    Screenshot_2019-02-17-16-06-11-793_com.miui.videoplayer.png
     
    ik dacht een contactlens :roflol::emo: zag al een lens die je ogen full kameleon liet gaan waardoor je de kleur steeds zelf kon laten beslissen:scratch:

    only dreams now

    uwotmate.
    Do want tho, als je op een feestje met iemand staat te praten elke minuut de kleur van je ogen aanpassen :roflol:
     
    :roflol::roflol: zal ik wel doen als er iets meer gewicht aan hangt, anders wordt ik sowieso al afgekraakt.



    hond!!:heart::heart::aai:
    Mag ik trouwens vragen waarom je je gezicht blurred als je wel een selfie als PF hebt? serieus benieuwd:o
    Als er een kwijlbal van 45kilo op je springt trek je niet zo'n flatterende gezichten.
     
    Geeft een vegan een hond eigenlijk wel vlees?

    En wat als een vegan een kat heeft?
    Er zijn er die hun kat of hond gewoon vlees geven. Er zijn er ook die dat niet doen. Er bestaat speciaal vegan kattenvoer dat ze gebruiken dan. Voor een hond maakt het wat minder uit omdat dat ook een omnivoor is, maar een kat is wel een obligate carnivoor dus moet je wel mee opletten dan.

    Ik geef mijn dieren gewoon vlees. Een vegan gaat ook geen dier dat vlees moet hebben om te leven vegan voedsel geven :P Is niet omdat de mens plantaardig kan leven dat andere dieren dat ook kunnen, weten we ook wel.
     
    Er zijn er die hun kat of hond gewoon vlees geven. Er zijn er ook die dat niet doen. Er bestaat speciaal vegan kattenvoer dat ze gebruiken dan. Voor een hond maakt het wat minder uit omdat dat ook een omnivoor is, maar een kat is wel een obligate carnivoor dus moet je wel mee opletten dan.

    Ik geef mijn dieren gewoon vlees. Een vegan gaat ook geen dier dat vlees moet hebben om te leven vegan voedsel geven :P Is niet omdat de mens plantaardig kan leven dat andere dieren dat ook kunnen, weten we ook wel.

    Dan kan je beter geen dieren in huis nemen. Of enkel dieren die vegan kunnen leven :D
     
    Uitkijken naar het weekend dan lekker genieten van The Elimination Chamber :D
     
    Back
    Naar boven