MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #123.285
Ik draai thuis de kraan wel open

• #123.286
Jaaaaaaaaaaa!
En ik kreeg groenkeuring om alle spiergroepen te trainen, ook rug (maar wel met heul licht gewicht).
Ahja, beter dan niet!
Leuk hoor meis....beter iets dan niets...blijf waakzaam plzzz
(bv ..meer repjes (15-20) met minder gewicht voor een betere doorbloeding)

• #123.292
poen veur diech @marina1975 gefeliciteerd en nog vele jaren :)

• #123.297
Aha. Hier badkamer, keuken en wc.
fijn dat stof van het slopen heah :P , badkamer en wc geen zin in ( ik haat tegelen en loodgieter spelen . Keuken daar in tegen is een project voor de lange baan omdat ik al een tijd op zoek ben naar frans eiken met een roze nerf mutatie ( roze , lila schijn in de houtdraad) .heb ongeveer 10 procent van het hout wat ik moet hebben , dergelijke mutanten gaan meestal bij zagerijen en handelaars de kachel in . Wat jammer is want geeft iets unieks aan het hout mee .
En ook voor een professional is verbouwen een ellende :P

• #123.298
fijn dat stof van het slopen heah :P , badkamer en wc geen zin in ( ik haat tegelen en loodgieter spelen . Keuken daar in tegen is een project voor de lange baan omdat ik al een tijd op zoek ben naar frans eiken met een roze nerf mutatie ( roze , lila schijn in de houtdraad) .heb ongeveer 10 procent van het hout wat ik moet hebben , dergelijke mutanten gaan meestal bij zagerijen en handelaars de kachel in . Wat jammer is want geeft iets unieks aan het hout mee .
En ook voor een professional is verbouwen een ellende :P

Leuk stukje wel.

Terug
Naar boven