Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Vanochtend samen met onze interieurverzorgster hele huis schoongemaakt, ook de ramen van binnen en buiten, inclusief het (vele) houtwerk. Zo fijn als alles weer schoon is :heart:. En geknuffeld met onze cavia's, altijd gezellig.
 
Vanochtend samen met onze interieurverzorgster hele huis schoongemaakt, ook de ramen van binnen en buiten, inclusief het (vele) houtwerk. Zo fijn als alles weer schoon is :heart:. En geknuffeld met onze cavia's, altijd gezellig.

interieurverzorgster duur woord voor schoonmaakster?
 
Denk dat een vriendin duurder uitkomt :D
Ik hoef geen schoonmaker in mijn huis. De ogen in zaken steken waar ze niks mee te maken hebben en met de vingers aan mijn spullen zeker. En als je niet uitkijkt nemen de kabouters het zeker mee. Heb vroeger vaak meegemaakt dat er spullen verdwenen. Ruzies om gehad wie het had aangeraakt of meegenomen. Meerdere schoonmakers, vaak problemen. Of ze zijn te beroerd om te strijken, of ze gooien van alles ongevraagd weg of ze lopen te neuzen en/of ze kunnen domweg niet schoonmaken. Ja met franse slag maar niet waar je ze juist voor inhuurt. Let wel, dit waren zelfbenoemde interieurverzorgers. Huur een professioneel bedrijf in en de negatieve associaties verdwijnen doorgaans als sneeuw voor de zon.
 
Ik hoef geen schoonmaker in mijn huis. De ogen in zaken steken waar ze niks mee te maken hebben en met de vingers aan mijn spullen zeker. En als je niet uitkijkt nemen de kabouters het zeker mee.

mmmmmmmm

Meer mannen gepluimd door hun vrouw/vriendin dan door de kuisvrouw :D
 
Huur een professioneel bedrijf in en de negatieve associaties verdwijnen doorgaans als sneeuw voor de zon.
Dat hangt ervan af.... die "stoffen" ook vaak op zicht... :rolleyes:
Er zijn echt wel goede bedrijven bij... maar veelal valt het toch wel tegen.
 
Schattig puppy hooguit een jaartje oud kwam de metro binnen en hij trok iedereens aandacht (spitstijd). Een vrouw hield hem nog vast en ze zei nog “my day is already made”
 
Dat hangt ervan af.... die "stoffen" ook vaak op zicht... :rolleyes:
Er zijn echt wel goede bedrijven bij... maar veelal valt het toch wel tegen.
Jammer is dat. Ik kan het zelf vaak "beter" dan een ander, dus dan doe ik het ook liever zelf. Al is mijn huidige vriendin minstens zo bedreven als ik. Voor het eerst mag ik wel zeggen. Dan ben ik tenminste niet de enige die er een "opgeruimd hoofd" van krijgt en vindt dat het op een bepaalde manier pas netjes en schoon is.
 
Jammer is dat. Ik kan het zelf vaak "beter" dan een ander, dus dan doe ik het ook liever zelf. Al is mijn huidige vriendin minstens zo bedreven als ik. Voor het eerst mag ik wel zeggen. Dan ben ik tenminste niet de enige die er een "opgeruimd hoofd" van krijgt en vindt dat het op een bepaalde manier pas netjes en schoon is.
beetje waarde hechten aan orde en netheid is niet verkeerd ,Mijn medewerkers vloeken wel eens als ik voor de 5e keer op een dag vraag om even te vegen en overzicht te creëren
 
Heeft ff wat moeite gekost, maar uiteindelijk heb ik ze.
Eerst een paar alleen voor mn vriendin besteld want dacht stiekem meh, kreeg ik 42.5 terwijl ik 40.5 moest hebben, dus direct weer ergens anders 40.5 besteld. Toen ik ze eenmaal in hand had vond ik ze toch wel ontzettend vet.

Besloten om die 42.5 te ruil aan te bieden voor 44.5 en dat is vandaag zowaar gelukt

IMG-20190221-WA0016.jpeg
 
Heeft ff wat moeite gekost, maar uiteindelijk heb ik ze.
Eerst een paar alleen voor mn vriendin besteld want dacht stiekem meh, kreeg ik 42.5 terwijl ik 40.5 moest hebben, dus direct weer ergens anders 40.5 besteld. Toen ik ze eenmaal in hand had vond ik ze toch wel ontzettend vet.

Besloten om die 42.5 te ruil aan te bieden voor 44.5 en dat is vandaag zowaar gelukt

Bekijk bijlage 441421
Hnnnng time for third wheeling.
7e747e2a-06fa-4128-a5eb-c7c887c7c798-jpeg.jpg
 
Door jou wou ik ze extra :trio:
 
Schattig puppy hooguit een jaartje oud kwam de metro binnen en hij trok iedereens aandacht (spitstijd). Een vrouw hield hem nog vast en ze zei nog “my day is already made


Je woont in New York?
Of was het een thaise toeriste die honger had?
 
Back
Naar boven