- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werk creëren

Oei, dat ze zo een gouden jongen als jij niet willen behouden, wat voor werk doe je eigenlijk? Pakketjes sorteren of zo?Contract werd nietmeer verlengt dus nu nogmaar 20/25 bij Mn andere baan
Ponypacks vouwenOei, dat ze zo een gouden jongen als jij niet willen behouden, wat voor werk doe je eigenlijk? Pakketjes sorteren of zo?
Oei, dat ze zo een gouden jongen als jij niet willen behouden, wat voor werk doe je eigenlijk? Pakketjes sorteren of zo?
Wat een belediging. Zeg dat maar tegen die kippebotjesAls je zijn fysiek ziet doet die sowieso maar halve reps.
Snap het ook niet, jong sterk en hoog aan de testosteron. Maar kasten durven ze niet zo gauw aan te spreken danmaar telefonisch.Oei, dat ze zo een gouden jongen als jij niet willen behouden, wat voor werk doe je eigenlijk? Pakketjes sorteren of zo?
Lief dagboek. 10 uurtjes geslapen,
Voel me sterk, energiek en ramde zo containers met kratten bier UIT de winkel.
Onderrug niet vermoeid
Dus vanavond 5x240kg deadliften want het is backday
Nooit 5x240kg gedaan eigk alleen 12x220 en 2x260

Je ziet er uit alsof je net een dutje hebt gedaan. Did you?![]()

Wachten tot ze mijn remorque geladen hebben is ook werken

*ALLE Nederlanders het woord "remorque" opzoeken*Wachten tot ze mijn remorque geladen hebben is ook werken![]()
wij kunnen er ook niets aan doen dat wij dingen een logische naam geven ipv gewoon wat letters naast elkaar te zetten en er dan een accent aan te hangen

Wij kunnen gewoon meerdere talen verstaan en gebruikenwij kunnen er ook niets aan doen dat wij dingen een logische naam geven ipv gewoon wat letters naast elkaar te zetten en er dan een accent aan te hangen![]()