AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Reeds op de campus. Deze namiddag EHBO (3 x 4 uur les) om een attest te behalen. Het zal leuk zijn te weten dat ik mijn dochtertje beter zal kunnen helpen in geval van nood.
     
    Contract werd nietmeer verlengt dus nu nogmaar 20/25 bij Mn andere baan
    Oei, dat ze zo een gouden jongen als jij niet willen behouden, wat voor werk doe je eigenlijk? Pakketjes sorteren of zo?
     
    Oei, dat ze zo een gouden jongen als jij niet willen behouden, wat voor werk doe je eigenlijk? Pakketjes sorteren of zo?

    Ik snap niet waarom deze man niet rond kan komen als model. Ik neem aan dat Armani of D&G af en toe ook wel eens wat nieuws willen?
     
    Oei, dat ze zo een gouden jongen als jij niet willen behouden, wat voor werk doe je eigenlijk? Pakketjes sorteren of zo?
    Snap het ook niet, jong sterk en hoog aan de testosteron. Maar kasten durven ze niet zo gauw aan te spreken danmaar telefonisch.
     
    Lief dagboek. 10 uurtjes geslapen,

    Voel me sterk, energiek en ramde zo containers met kratten bier de winkel in tijdens het laden lossen.

    Onderrug niet vermoeid

    Dus vanavond 5x240kg deadliften want het is backday

    Nooit 5x240kg gedaan eigk alleen 12x220 en 2x260
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Lief dagboek. 10 uurtjes geslapen,

    Voel me sterk, energiek en ramde zo containers met kratten bier UIT de winkel.

    Onderrug niet vermoeid

    Dus vanavond 5x240kg deadliften want het is backday

    Nooit 5x240kg gedaan eigk alleen 12x220 en 2x260

    FIXED
     
    Laatst bewerkt:
    Zwaar labeur

    FB_IMG_1553078850103.jpg
     
    *ALLE Nederlanders het woord "remorque" opzoeken*
    wij kunnen er ook niets aan doen dat wij dingen een logische naam geven ipv gewoon wat letters naast elkaar te zetten en er dan een accent aan te hangen:rolleyes:
     
    wij kunnen er ook niets aan doen dat wij dingen een logische naam geven ipv gewoon wat letters naast elkaar te zetten en er dan een accent aan te hangen:rolleyes:
    Wij kunnen gewoon meerdere talen verstaan en gebruiken :rolleyes:
    Remorque is gewoon Frans btw :p
     
    Back
    Naar boven