AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Weer een PR.
    5x160kg bench press (PR)
    2x170kg PR

    Ik dacht ik bench press op de squatrek zodat de zijkanten mijn leven kon redden. Zodat de stang niet op mijn keel komt.

    Maar die kut platen botsten steeds dus die stang wiebelde heen en weer.

    Dus ik dacht fock it ik vraag wel aan een gozer om mij te spotten. En goh was verbaasd, die man wist wat ie deed.

    709EA9A7-D1F1-49B6-A298-A2D346BC65A5.jpeg
     
    175x5x5 ssb squats op diepte gemaakt! Oordeel zelf:
    prefix alles met transgender world record btw
     
    Weer een PR.
    5x160kg bench press (PR)
    2x170kg PR

    Ik dacht ik bench press op de squatrek zodat de zijkanten mijn leven kon redden. Zodat de stang niet op mijn keel komt.

    Maar die kut platen botsten steeds dus die stang wiebelde heen en weer.

    Dus ik dacht fock it ik vraag wel aan een gozer om mij te spotten. En goh was verbaasd, die man wist wat ie deed.

    Bekijk bijlage 443131

    Lekker man! Filmpke?
     
    175x5x5 ssb squats op diepte gemaakt! Oordeel zelf:
    prefix alles met transgender world record btw
    Ik keur hem goed hoor ijzerboertje haha ....probeer recht te blijven....ben je wel iets trager...maar dat geeft niet.....je vliegt lekker omhoog...goed tempo
     
    na de vorige post heb ik een nieuwe PC gekocht omdat het filmpje niet wilde laden.

    ik kan het filmpje weer niet zien, moet ik een nieuwe monitor kopen of ziggo bellen?
     
    Ik keur hem goed hoor ijzerboertje haha ....probeer recht te blijven....ben je wel iets trager...maar dat geeft niet.....je vliegt lekker omhoog...goed tempo
    Thanks haha. Ja die ssb bar vergeeft je niet als je voorover buigt! Merk wel dat als ik dan een zware 5 doe op normale stang dat ikcwat hemstring power mis/moet wennen.
     
    zegt voor mij wel weer genoeg over hoe lelijk en instabiel je bencht dan.
    Nah ik bench al paar jaar zonder clipjes.
    Op een slow tempo zou het niet raken. Maar toen ik op een normale flow ging benchen, en die plaat raakte dus waardoor ik die spanning verloor
     
    na de vorige post heb ik een nieuwe PC gekocht omdat het filmpje niet wilde laden.

    ik kan het filmpje weer niet zien, moet ik een nieuwe monitor kopen of ziggo bellen?

    YouTube video of forum upload?
     
    Thanks haha. Ja die ssb bar vergeeft je niet als je voorover buigt! Merk wel dat als ik dan een zware 5 doe op normale stang dat ikcwat hemstring power mis/moet wennen.
    Is je schoudermobiliteit wat minder vanwege die ssb bar? of gewoon een variant?
     
    Is je barbell te kort dat je overal tegen aan botst...heb ik ook wel eens gehad ...das idd super irritant
    Had mijn bericht net bewerkt. Nee het is een normale 20 kilo stang. Met een iets dikkere handgreep zegmaar.

    Die hammer strength squatrek zijkanten zegmaar is net iets over de strepen van de stang m. Dus die platen kunnen het makkelijk aanraken als je het niet langzaam omlaag laat zakken
     
    Is je schoudermobiliteit wat minder vanwege die ssb bar? of gewoon een variant?
    Ik doe ssb speciaal om mn schouder te sparen idd. En het werkt goed dus ik offer die hamstring een klein beetje op het altaar van de schoudergezondheid!
     
    Ik doe ssb speciaal om mn schouder te sparen idd. En het werkt goed dus ik offer die hamstring een klein beetje op het altaar van de schoudergezondheid!
    Precies de reden dat ik een ssb gekocht heb. Is wel niet hardcore, maar met schouder pijn doe ik nog minder.
     
    Nou.. als ik de 50 nie haal.. hoef ik tenminste niet tot de 67e te werken.

    Altijd positief bekijken
    Werk jij dan?
    Waarom plaats je trouwens niet die safety bars bij het benchen? Mocht het nu fout gaan heb je een behoorlijke uitdaging.
     
    Werk jij dan?
    Waarom plaats je trouwens niet die safety bars bij het benchen? Mocht het nu fout gaan heb je een behoorlijke uitdaging.
    Had toen een spotter achter mij staan
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Wtf, ik realiseer me net dat Mn tinnitus stukken minder is geworden. Zou niet weten hoe dit ineens kan? Ben sinds kort begonnen met zink en magnesium supplementeren, is het mogelijk dat dit geholpen heeft?
     
    krijg ik (1.84m, 84kg en 18-20% bodyfat) de vraag of ik niet eens zou moeten stoppen met shakies omdat ik anders nog groter wordt:emo::roflol::roflol:
     
    Back
    Naar boven