- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Neersteken.krijg ik (1.84m, 84kg en 18-20% bodyfat) de vraag of ik niet eens zou moeten stoppen met shakies omdat ik anders nog groter wordt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neersteken.krijg ik (1.84m, 84kg en 18-20% bodyfat) de vraag of ik niet eens zou moeten stoppen met shakies omdat ik anders nog groter wordt![]()
Met een gebroken bezemsteel indien mogelijk.
Dit is verschil in perceptie de normale man vind ons al HUGE als we 1 curl hebben gedaan terwijl wij onzelf vergelijken met zieke hgh factories xDkrijg ik (1.84m, 84kg en 18-20% bodyfat) de vraag of ik niet eens zou moeten stoppen met shakies omdat ik anders nog groter wordt![]()
Wat wil je met zo een betonblok als bovenbuur.Buurman klaagde om geluidsoverlast.
Hij vroeg: of we iets zachter konden pissen.
Of iets zachter konden lopen
![]()

Ik zat rustig te schijten op kantoor. Begint er een of andere clown op de deur te beuken.
Toen ik de deur open deed stond daar een of andere opgeblazen manlet met een grote grijns, die snel verdween toen hij zag wie ik was.
Hilarisch om zijn stamelende verontschuldigen aan te horen.
Flushed away the gains...Ben hierbij dan wel erg teleur gesteld in je gains.

Ik had een appeldag.Ben hierbij dan wel erg teleur gesteld in je gains.

Deze game blijft mij genot geven. Goto Steam to get your own copy.
Toch niet die guy die die hier net op de bench '90kg' deed met vanaf rep 1 een minimaal 20kg spot?Als Ecto in wording graag volgende mededeling: Benchpress vandaag 90KG x2.
Nice man! op naar de 100!!Als Ecto in wording graag volgende mededeling: Benchpress vandaag 90KG x2.
Toch niet die guy die die hier net op de bench '90kg' deed met vanaf rep 1 een minimaal 20kg spot?