- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
De line-up van de vrijdag ziet er pittig uit, Excision, Sub focus en Koven. Wel zonde van alle Jump-up.
Geniet ervan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De line-up van de vrijdag ziet er pittig uit, Excision, Sub focus en Koven. Wel zonde van alle Jump-up.
Geniet ervan.

Inkakken is bijpakken maat! Ga jij volgende week vrijdag naar Blackout of niet?Jump up ben ik vaak ook niet zo'n fan van, met name Macky Gee niet, maar m'n vriend wel heel erg.
Dimension, Excision, Sub Focus, Wilkinson & die hele monstercat showcase vind ik vet. Signal ook, maar tot dan sta ik niet meer daar denk ik![]()
Ik heb officieel geen leven meer, de grens van 10.000 likes gepasseerd.

Inkakken is bijpakken maat! Ga jij volgende week vrijdag naar Blackout of niet?

Ik heb officieel geen leven meer, de grens van 10.000 likes gepasseerd.

DBB is je leven
Nog 1,5 u tot het weekend... ja we tellen zelfs samen met je af![]()
#ikheballekkerweekendLine-up valt wel mee. We moeten sowieso nog een keertje flexen op een DNB feestje.Geen middeltjes voor mij
Nope, anders kan ik elk weekend wel ergens heen haha. Wel een hele vette line-up voor blackout
Nja 1? Bijna me 3e halve literIk drink er vast een op jullie mannen.#ikheballekkerweekend

Why so sad!
Line-up valt wel mee. We moeten sowieso nog een keertje flexen op een DNB feestje.
Even DBB representen.

glute flexen dan maar??
Lekker boeiend, ik heb ook geen guns.