MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nope ??? ik maak de keuze toch heel bewust en ga er ook verantwoord mee om. ik snap ook wel dat het niet echt vreselijk goed voor me is. maar ik blow dan ook gemiddeld maar 1 in de 2 weken ofzo.

Ik zeg dat jezelf voor schut zet, niet dat het slecht voor je is :p

Alleen op dbb rond hangen met zeggen "ik blow" gain je geen respect mee vriend.
We zijn atleten, geen foppies :)

En als je stoned ben moet je chickies nken, niet je muismat!

En als je stoned ben moet je chickies nken, niet je muismat!

\care wat boeit mij me e-staus nou. ik ga mij niet mooier voordoen dan ik ben. kan ik ook niet want er zitten hier ook mensen die mij persoonlijk kennen. ik ben 'soms te' eerlijk op het internet.

Phahahaha mijn respect voor tymen (wat er zeker is ) daalt met geen enkel punt omdat hij soms een stickie rookt, komop zeg, we zijn geen pro's of watdan ook, daarnaast mag iedereen dat zelf weten

Jij zet je eerder voor schut met deze comment :D

Mijn broer zat ook elke avond te smoken anders kon hij niet goed slapen en heeft vorig jaar 9 maanden in Groningen gezeten om ervan af te komen. :roflol:

I'm confused...feels good!:)

Ik vind het altijd leuk als er iemand tegen me zegt ,, ow je schouders zijn breder ,, of dergelijke maakt men dag heel goed
en haat het wanneer iemand zegt ,, lang geleden , je bent perciez van de aarde verdwenen ,, :D

---------- Toegevoegd om 03:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:38 ----------

Stoppen met wiet smoken is makkelijker dan je denkt
been there and done that
na vijf jaar weed leek het beter om te stoppen , 2 nachten slecht slapen en nu terug actief zoals vroeger heb je wilskracht voor nodig of een doel voor ogen werkt ook goed

Moest op gesprek over school is het een vet lekker wijf
Met een lieve lach

Poker gaat eindelijk een beetje goed

supps komen vandaag aan :D

wtf mijn horloge die door UPS afgeleverd moet worden is gisteren in Munster aangekomen, shippen ze hem eerst naar Hannover om vervolgens weer naar Gelsenkirchen te shippen, terwijl hij richting anrhem moet :roflol:eerst zou hij vandaag aankomen maar nu is de aankomst datum al naar vridjag gezet, mong*len.

supps komen vandaag aan :D

wtf mijn horloge die door UPS afgeleverd moet worden is gisteren in Munster aangekomen, shippen ze hem eerst naar Hannover om vervolgens weer naar Gelsenkirchen te shippen, terwijl hij richting anrhem moet :roflol:eerst zou hij vandaag aankomen maar nu is de aankomst datum al naar vridjag gezet, mong*len.

Ik ga naar hannover je watch onderscheppen :trollface:

goed idee!

is nu btw in Gelsenkirchen :)

Weet iemand een site waar je een russische vrouw kan komen? Wel een echte niet die fake shit

werkt niet toch bedankt

ben ik de enige die dat gecheckt heeft ?

nee hoor :D

Ik zat deze morgend op de bus en komt zo een jongetje van een jaar of 6-7 opgestapt en die gaat op de plaats achter de chauffeur zitten. En die begint een liedje te zingen van: 'Als mijn moeder een koe was en mijn vader een stier, dan was ik een kalfje. Als mijn moeder een merrie was en mijn vader een hengst, dan was ik een veulen...' zo 10 minuten aan een stuk

Ineens draait die chauffeur zich geirriteerd om en roept naar da manneke: 'En wat als jouw moeder een vuile h**r was en jouw vader een afgedoete homo?'

Waarop die kleine droog antwoord: dan was ik een buschauffeur

not a true story

blackberrry is infinite chicks

supps binnen :D en me sport horloge,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven