XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

300 deadlift in yo faces.

300 deadlift in yo faces.

WTFmanSloth.jpg

De finale gister.

Goed uitgeslapen (11u lang) en dan rustig ontbeten, in de vooravond dan naar een straatoptreden geweest in Gent van Dub Fx en wat gechilled in de zon samen met een maat.

she :heart:

pictures please.

maargoed, mijn training + vrij, dat maakt mijn dag goed

Vandaag mijn Nederlands examen gehaald ... nog 1 portfolio inleveren en ik heb m'n diploma binnen :)

Chick die opeens in me arm zat te kneden, ze vond dat me armen goed aan het groeien waren :D

Ik hoef vandaag voor de verandering eens niet te koken, lang leve de magnetronmaaltijdenafdeling van de c1000, driewerf hoera!

Onbekende chick voegt me toe op fb en ze ziet er nog wel lekker uit ook nog :doggy:

Don't mean to burst your bubble back maar dat zijn meestal echt lekkere chicks die je willen dissen :cool::cool:

Haha je hebt altijd uitzonderingen, let wel dat er een complete handel is in FB accounts... waarom? Wel stel dat je 10000 vrienden hebt, dat is natuurlijk geweldig om zo'n account te gebruiken voor promotie doeleinden, en daar doen de meeste het dan ook voor.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt met mij ...
+
Ze heeft meer als 200 foto's en ze heeft familie op fb staan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zegt niks...

er zat een lieveheersbeestje op mn tas in de bus :mad: een chick die ik niet ken heeft m eraf geslagen!

was gvd een lief lieveheersbeestje :fuux:

Terug
Naar boven