Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doen jullie Turken er niet langer over om begraven te worden?
Je herkent jezelf van 16 jaar geleden gewoon in hem.

Tenzij natuurlijk dat tegen die tijd enkel nog maar crematies mogen gebeuren (overbebouwing, plaatsgebrek,... weet je wel?) en dan is al jouw moeite (aka kuur) voor niets geweest... helaas
Het is niet alsof je het 20 keer verteld hebt in je (dode) cardio log.
Het is niet alsof je het 20 keer verteld hebt in je (dode) cardio log.

Tenzij natuurlijk dat tegen die tijd enkel nog maar crematies mogen gebeuren (overbebouwing, plaatsgebrek,... weet je wel?) en dan is al jouw moeite (aka kuur) voor niets geweest... helaas
DreamyshimaAls ze hem cremeren ligt het halve land plat van de chemische gifwolk die dan vrijkomt.
Als ze hem cremeren ligt het halve land plat van de chemische gifwolk die dan vrijkomt.
Fukushima disaster in het kwadraat

.Zojuist in de sportschool kwam er een ecto naar mij toe met de vraag of het verstandig is om PWO gebruiken voor een cardio training.
Hij was al niet al te groot, ik denk zo'n 36 jaar oud, 1m74 en amper wat spieren op zijn lichaam, en dan wilt hij nog harder gaan tijdens een cardio training.
Voor de rest wel lekker getrained.
Sorry.Zojuist in de sportschool kwam er een ecto naar mij toe met de vraag of het verstandig is om PWO gebruiken voor een cardio training.
Hij was al niet al te groot, ik denk zo'n 36 jaar oud, 1m74 en amper wat spieren op zijn lichaam, en dan wilt hij nog harder gaan tijdens een cardio training.
Bedankt dat je mij 36j schat.Zojuist in de sportschool kwam er een ecto naar mij toe met de vraag of het verstandig is om PWO gebruiken voor een cardio training.
Zojuist in de sportschool kwam er een ecto naar mij toe met de vraag of het verstandig is om PWO gebruiken voor een cardio training.
Gozer vraagt aan mij. Yo bro hier heb je 50€ ik ga zo deadliften. Kom even na me toe als ik een "heavy "set doe en streel mijn ego.
Say no more im on it.