XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha je hebt altijd uitzonderingen, let wel dat er een complete handel is in FB accounts... waarom? Wel stel dat je 10000 vrienden hebt, dat is natuurlijk geweldig om zo'n account te gebruiken voor promotie doeleinden, en daar doen de meeste het dan ook voor.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Zegt niks...
Uitzonderingen zijn net die fb accounts voor marketing waarvan er zeer weinig van zijn..

Ow je bent 46 niet grof bedoeld maar dat verklaart veel :p

Uitzonderingen zijn net die fb accounts voor marketing waarvan er zeer weinig van zijn..

En dat zijn ook specifiek die accounts die random mensen uitnodigen en heel veel vrienden hebben, dus ondanks dat het een kleine minderheid is, is de kans gewoon groot.

wat is dat "fb" waar jullie het de hele tijd over hebben? is dat een bodybuildingterm?

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt met mij ...
+
Ze heeft meer als 200 foto's en ze heeft familie op fb staan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij een vriend eentje uit Amerika hem toegevoegt. Na paar minuten praten stuurde ze naaktfoto's door :D

Dat denk jij, er zijn er letterlijk 1000-en van, je zou je eens moeten verdiepen in het onderwereldje van internet marketing aka black hat seo. Ik ben 46 en dus? Ben nog steeds sexy. :)

Vandaag keek voor het eerst een meisje mij aan, ik wou zeggen: wil je een zoentje? Maar ik durfde niet hihi.

Vandaag keek voor het eerst een meisje mij aan, ik wou zeggen: wil je een zoentje? Maar ik durfde niet hihi.

Naar Nederland gaan man :p
Echt .. Wat een makkelijk wijven lopen er daar? :p
2 weken geleden in de Overpoort (Gent) beginnen er plots wat Nederlandse meisjes tegen mij te dansen. Ging er niet echt op in en ze bleven mij maar steeds achtervolgen. Daarna gingen ze mij trakteren .. En van het een kwam het ander.
Maar serieus. Moet dit niet omgekeerd? :D

Dat denk jij, er zijn er letterlijk 1000-en van, je zou je eens moeten verdiepen in het onderwereldje van internet marketing aka black hat seo. Ik ben 46 en dus? Ben nog steeds sexy. :)
Dat er geen chicks van 20jaar jou zomaar gaan toevoegen zonder reden of het is een zo'n marketing account he :p

Naar Nederland gaan man :p
Echt .. Wat een makkelijk wijven lopen er daar? :p
2 weken geleden in de Overpoort (Gent) beginnen er plots wat Nederlandse meisjes tegen mij te dansen. Ging er niet echt op in en ze bleven mij maar steeds achtervolgen. Daarna gingen ze mij trakteren .. En van het een kwam het ander.
Maar serieus. Moet dit niet omgekeerd? :D
Overpoort is zalig, maar er zijn echt veel sletjes in Belgie ook hoor :d
Highstreet, complex (vroeger), gewone café's soms zijn echt te lekker :p

Wat is iedereen triest vandaag zeg :(

Weekend! :D

Wat is iedereen triest vandaag zeg :(

Weekend! :D
5 mensen zeiden tegen mij en nog een goed weekend he ! Terwijl het dinsdag is ... ?

ot : Viel 50 cm in de grond toen ik in een gracht sprong en het moerassig was, maar wat men dag goed maakte is dat ik mijn hond erbij riep en ik het beestje eruit moest halen met haar nekvel :p

Terug
Naar boven