Net zoals ik niet verzot ben op BelgenTerwijl er best leuke zijn
![]()
Noem er eens eentje dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zoals ik niet verzot ben op BelgenTerwijl er best leuke zijn
![]()
Dit dus. Ieder zijn mening. Heeft niks te maken met zin of onzin.Niks mis met een mening toch?
Blijft een mening en geen feit
Alle Belgen van DBB (of toch bijna allemaal, ik noem geen namen...)
Kan ook wel begrijpen dat AAS gebruikers het onzin vinden.
Ze denken dat hoe groter ze zijn, hoe aantrekkelijker ze zijn voor de vrouwtjes..
Maar als een vrouw dat niet vind, is het natuurlijk onzin. Of een pot. Of een belg
![]()

Alle Belgen van DBB (of toch bijna allemaal, ik noem geen namen...)

Onze kindervriend mag niet meer terugkomen. Snap ik aan de ene kant ook wel. Aan de andere kant missen wij nu wel mooie verhalen die hij meemaakt. Met de achternicht van zijn kameraad zijn zusje die hij op school moest ophalen.Hoe zou het met |ZyxyZ| zijn, of hoe ie dan ook heette hier? Van mij mag ie wel terugkomen, als ie niet de bak zit.
Zo zie je maar weer hoe ver je komt met een normaal sportief uiterlijk.De laatste tijd doe je het wel goed bij de vrouwen hier... eerst @Kathlinoo en nu @Bubs het hoofd gek maken![]()
Wat een casanova is 't ook.De laatste tijd doe je het wel goed bij de vrouwen hier... eerst @Kathlinoo en nu @Bubs het hoofd gek maken![]()
Don Juan was/is het toch? Bijna weekend!!
En zonder AAS want jij doet het allemaal op karakter. Echte doorzetter, een aanpakker. Mouwtjes optroken. Stapje extra, doorzetter dat ben jij.Zo zie je maar weer hoe ver je komt met een normaal sportief uiterlijk.
In het Belgenland is het casanova

Niet moeilijk doen :')Don Juan en Casanova zijn 2 verschillende dingen hoor![]()
Vertel..................Don Juan en Casanova zijn 2 verschillende dingen hoor![]()
Want dat doet ertoe indeedDon Juan was een fictief persoonCasanova niet. En er zit ook +-100 jaar tussen die 2