Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Letterlijk colaflessen?Dat lijkt me raar, ik denk toch echt dat je figuurlijk bedoelt.
niet spotten met laaggeletterden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Letterlijk colaflessen?Dat lijkt me raar, ik denk toch echt dat je figuurlijk bedoelt.

Ik heb een tweepersoonsbed, luxe boxspring, met verse lakens én een sportieve, jonge, slimme, sociale vent. Je bent meer dan welkom.![]()
Een Hariboom?
Ik heb een tweepersoonsbed, luxe boxspring, met verse lakens én een sportieve, jonge, slimme, sociale vent. Je bent meer dan welkom.![]()

).Helaas, ik knap af op AAS (wel heerlijk geslapen in mijn eigen bed overigens).

Het fysieke resultaat in het algemeen.
Ik vind een "normaal" sportief uiterlijk (zoals van @Galen) veel aantrekkelijker dan een gigantische, opgepompte spierbundel (die meestal via AAS verkregen wordt denk ik?).
Verder ook gewoon de vele vooroordelen denk ik (à la gemoed, effecten op de gezondheid,...). Ik weet dat dit niet voor iedereen geldt enzoverder, maar toch.
Het staat me gewoon in het algemeen niet aan
Anyhow, hetzelfde type zonder AAS spreekt me ook niet aan hoor![]()
Zo denken over het algemeen toch de meeste vrouwen. De vrouw of man die voor de enorme spierbundel gaat is in de minderheid. Daarnaast is het gebruik van AAS niet algemeen geaccepteerd. Verre van.

Zo denken over het algemeen toch de meeste vrouwen. De vrouw of man die voor de enorme spierbundel gaat is in de minderheid. Daarnaast is het gebruik van AAS niet algemeen geaccepteerd. Verre van.
Zeker waar de meeste vrouwen vinden te groot niet mooi.
Nou dankjewelHet fysieke resultaat in het algemeen.
Ik vind een "normaal" sportief uiterlijk (zoals van @Galen) veel aantrekkelijker dan een gigantische, opgepompte spierbundel (die meestal via AAS verkregen wordt denk ik?).
Verder ook gewoon de vele vooroordelen denk ik (à la gemoed, effecten op de gezondheid,...). Ik weet dat dit niet voor iedereen geldt enzoverder, maar toch.
Het staat me gewoon in het algemeen niet aan
Anyhow, hetzelfde type zonder AAS spreekt me ook niet aan hoor![]()

De vooroordelen wegen zwaarder in correlatie met een bepaald beeld dat men heeft van een AAS gebruiker. Best wel gek hoe dat werkt eigenlijk. Net zoals ik niet verzot ben op Belgen
Terwijl er best leuke zijn