XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #125.921
Ik krijg de laatste tijd veel Karma van mn nieuwe vriendje @Skatermarvin :kiss:

• #125.922
Hebben mooi weer erbij:)

20190519_152825.jpg
Hupp

20190519_161451.jpg

• #125.923
Hoe lang heb je er over gedaan?

• #125.929
Explain? Wat is hier fout aan?
Of had je liever gehoord dat 26 minuten vrij traag is. ;)
Opzich wel idd:p.

Voor iemand die met enige regelmaat loopt moet je wel sneller als dit kunnen lopen.
En het is ook wel frustrerend als je weet dat je veel sneller hebt gelopen :(.

En ook elke keer als ik net lekker ga dan raak ik weer geblesseerd. Ik heb ook altijd pech :treuren:.

Laatst bewerkt:
  • #125.930
Vandaag was het dus chestday en eenmaal bij de 12e rep van 140kg ging die stang niet meer omhoog :roflol:

3 mannen stonden erom heen maar deden niks.
En DAAROM mensen moetje benchen zonder clipjes.

Ik liet de platen rustig eraf rollen en deed toen 160kg voor mijn 2e set

• #125.932
Vandaag een sukkel in de gym. Je kent het wel breed lopen, stoer kijken, haarlijn op ze achterhoofd. Gaat die met veel gekreun 140 kilo banken red die het niet meer. Kijkt die mij en mijn twee vrienden aan. Haha zulke
types helpen we niet

• #125.933
Opzich wel idd:p.

Voor iemand die met enige regelmaat loopt moet je wel sneller als dit kunnen lopen.
En het is ook wel frustrerend als je weet dat je veel sneller hebt gelopen :(.

En ook elke keer als ik net lekker ga dan raak ik weer geblesseerd. Ik heb ook altijd pech :treuren:.
*Sneller dan
Ik zag maar te geinen, joh. Balen dat je geblesseerd raakt. :( Niet te snel te snel willen en even geen wedstrijden doen lijkt me verstandig. Verder goed schoeisel, lopen op een zachte ondergrond en de loopband vermijden.

Vandaag was het dus chestday en eenmaal bij de 12e rep van 140kg ging die stang niet meer omhoog :roflol:

3 mannen stonden erom heen maar deden niks.
En DAAROM mensen moetje benchen zonder clipjes.

Ik liet de platen rustig eraf rollen en deed toen 160kg voor mijn 2e set
Ik ben benieuwd hoe jij rustig 140 kg er af laat rollen. Ik train overigens altijd met safety's en faal ook wel eens. Alsof ik de schijven er af ga laten kletteren.

• #125.934
*Sneller dan
Ik zag maar te geinen, joh. Balen dat je geblesseerd raakt. :( Niet te snel te snel willen en even geen wedstrijden doen lijkt me verstandig. Verder goed schoeisel, lopen op een zachte ondergrond en de loopband vermijden.

Ik ben benieuwd hoe jij rustig 140 kg er af laat rollen. Ik train overigens altijd met safety's en faal ook wel eens. Alsof ik de schijven er af ga laten kletteren.
Zie het meer als een levensredder. Je buigt het stang beetje opzij en de platen vallen er vanzelf er af

• #125.935
*Sneller dan

*zat

Ja blessure is vaak enkel verstuikt omdat ik veel in het bos loop. N dan heb je veel stronkjes gaatjes enzo voetje gebroken ook nog is een keer :(.
Schoenen haal ik bij een hardloop winkel.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #125.937
Terug
Naar boven