- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik krijg de laatste tijd veel Karma van mn nieuwe vriendje @Skatermarvin 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Doelstelling was onder de 30min. Dat was 2 jaar terug nog 22min

Explain? Wat is hier fout aan?

Explain? Wat is hier fout aan?
Of had je liever gehoord dat 26 minuten vrij traag is.![]()

Opzich wel iddExplain? Wat is hier fout aan?
Of had je liever gehoord dat 26 minuten vrij traag is.![]()
.
.
.Alwéér een nieuwe bromance in de maak? Laatst werd @Skatermarvin nog gekoppeld aan @HertogSandBoxIk krijg de laatste tijd veel Karma van mn nieuwe vriendje @Skatermarvin![]()

*Sneller danOpzich wel idd.
Voor iemand die met enige regelmaat loopt moet je wel sneller als dit kunnen lopen.
En het is ook wel frustrerend als je weet dat je veel sneller hebt gelopen.
En ook elke keer als ik net lekker ga dan raak ik weer geblesseerd. Ik heb ook altijd pech.
Niet te snel te snel willen en even geen wedstrijden doen lijkt me verstandig. Verder goed schoeisel, lopen op een zachte ondergrond en de loopband vermijden.Ik ben benieuwd hoe jij rustig 140 kg er af laat rollen. Ik train overigens altijd met safety's en faal ook wel eens. Alsof ik de schijven er af ga laten kletteren.Vandaag was het dus chestday en eenmaal bij de 12e rep van 140kg ging die stang niet meer omhoog
3 mannen stonden erom heen maar deden niks.
En DAAROM mensen moetje benchen zonder clipjes.
Ik liet de platen rustig eraf rollen en deed toen 160kg voor mijn 2e set
Zie het meer als een levensredder. Je buigt het stang beetje opzij en de platen vallen er vanzelf er af*Sneller dan
Ik zag maar te geinen, joh. Balen dat je geblesseerd raakt.Niet te snel te snel willen en even geen wedstrijden doen lijkt me verstandig. Verder goed schoeisel, lopen op een zachte ondergrond en de loopband vermijden.
Ik ben benieuwd hoe jij rustig 140 kg er af laat rollen. Ik train overigens altijd met safety's en faal ook wel eens. Alsof ik de schijven er af ga laten kletteren.
*zat*Sneller dan
Ik zag maar te geinen, joh. Balen dat je geblesseerd raakt.Niet te snel te snel willen en even geen wedstrijden doen lijkt me verstandig. Verder goed schoeisel, lopen op een zachte ondergrond en de loopband vermijden.
Ik ben benieuwd hoe jij rustig 140 kg er af laat rollen. Ik train overigens altijd met safety's en faal ook wel eens. Alsof ik de schijven er af ga laten kletteren.
.Ik voel me een beetje een sl*t

*zat
Ja blessure is vaak enkel verstuikt omdat ik veel in het bos loop. N dan heb je veel stronkjes gaatjes enzo voetje gebroken ook nog is een keer.
Schoenen haal ik bij een hardloop winkel.

ik geef je ook Karma terug.....voelt dat alweer wat beter?Ik faal nog liever dan dat iemand die stang gaat bicep curlen.