AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik faal nog liever dan dat iemand die stang gaat bicep curlen.

    Liever een echte set tot ik faal dandat iemand mijn set gaat verpesten door vanaf de eerste rep al te helpen
    Dan moet je een fatsoenlijke spotter vragen of uitleg geven. Ik zoek meestal een semi buffe dude uit of buffer en dan gaat het nooit mis.
     
    Ik faal nog liever dan dat iemand die stang gaat bicep curlen.

    Liever een echte set tot ik faal dandat iemand mijn set gaat verpesten door vanaf de eerste rep al te helpen
    ...........ik zou verkassen naar een hardcore gym..........
     
    Dan moet je een fatsoenlijke spotter vragen of uitleg geven. Ik zoek meestal een semi buffe dude uit of buffer en dan gaat het nooit mis.
    Ja natuurlijk denk ik er ook zo over. Ik kijk ook even in de gym rond of ik iemand zie met een bulky look of atletisch (is er bijna niet) Maar aan mensen met een beginnerslook wil ik gewoon niet vragen. En vaak als ik uitleg snappen ze het ook niet.
     
    Ja natuurlijk denk ik er ook zo over. Ik kijk ook even in de gym rond of ik iemand zie met een bulky look of atletisch (is er bijna niet) Maar aan mensen met een beginnerslook wil ik gewoon niet vragen. En vaak als ik uitleg snappen ze het ook niet.
    Komt misschien hoe jij de uitleg.
     
    Zie het meer als een levensredder. Je buigt het stang beetje opzij en de platen vallen er vanzelf er af
    Het stang? Serieus? :duh:
    Ik wil jou trouwens wel eens een stang zien buigen; geloof er niets van.
    Dan moet je een fatsoenlijke spotter vragen of uitleg geven. Ik zoek meestal een semi buffe dude uit of buffer en dan gaat het nooit mis.
    We trainen niet allemaal bij Haefland of een andere serieuze gym. Dat hoef ik hier niet te proberen.
     
    Het stang? Serieus? :duh:
    Ik wil jou trouwens wel eens een stang zien buigen; geloof er niets van.
    hqdefault.jpg
     
    Het stang? Serieus? :duh:
    Ik wil jou trouwens wel eens een stang zien buigen; geloof er niets van.

    We trainen niet allemaal bij Haefland of een andere serieuze gym. Dat hoef ik hier niet te proberen.
    Ik heb ook erg weinig serieuze mensen in mijn gym die ik kan vragen, veel droeftoeters.die te snel helpen of geen idee hebben hoe je moet trainen.
     
    Vaak zeg ik “je helpt pas als ik het zeg” :roflol:
    Dit vereist toch geen zware denkvermogen?
    Vaak raken ze in paniek en helpen ze te vroeg.
    Of als ik zeg “niet aanraken” raken ze die stang alsnog aan
    Klopt, maar dat vereist de Nederlandse taal ook niet.
     
    Ja natuurlijk denk ik er ook zo over. Ik kijk ook even in de gym rond of ik iemand zie met een bulky look of atletisch (is er bijna niet) Maar aan mensen met een beginnerslook wil ik gewoon niet vragen. En vaak als ik uitleg snappen ze het ook niet.
    Dan leg je het niet goed uit.
     
    Back
    Naar boven