- Waardering
- 10.729
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor....Dat wil je echt niet!! zo'n lolletje is dat niet hoorIk denk dat ik toch liever 2 weken lang met de lichaam van big ramy zou willen rondlopen en ervaren hoe het voelt om zo zwaar te wegen.![]()
Spreek je uit eigen ervaring?Nee hoor....Dat wil je echt niet!! zo'n lolletje is dat niet hoor

Het leef en eetpatroon van iemand met een lichaam van 130kg..... rondsjouwen en onderhouden...geeft veel ongemak...vraag maar aan Olivier
Hoef ik niet te vragen; kan het mij levendig inbeelden. Bulken bij laag gewicht is al moeilijk; laat staan onderhouden of bulken bij een hoger lichaamsgewicht...Het leef en eetpatroon van iemand met een lichaam van 130kg..... rondsjouwen en onderhouden...geeft veel ongemak...vraag maar aan Olivier
Het begon goed.... maar die rode rozen zijn gay as f**k.5k investeren in roids en mijn droomlichaam hebben
De overige 5k zou ik besteden aan rode rozen voor @natty87
Het begon goed.... maar die rode rozen zijn gay as f**k.
5k aan rozen uitgeven en ze dan ook nog zelf moeten plukken?? je wordt opgelicht vriend
Daar heb ik @Bert voor, heb vernomen dat hij van bukken houdt.5k aan rozen uitgeven en ze dan ook nog zelf moeten plukken?? je wordt opgelicht vriend
Inderdaad, kun je supergoed mee trollen op een bodybuildforum.Ik doneer die € 10.000 wel aan een goed doel.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die wel € 10k beschikbaar hebben, maar ik zou er wel wat slims mee doen. 'k Heb zo onlangs weer een stuk grond aangeschaft om hier binnen een jaar of 2 zo'n 60% winst op te pakken.
Ik zou liever 2 weken de kennis en het IQ van @Galen hebben, daar kun je meer mee dan een droomlichaam.
De lichaam.Ik denk dat ik toch liever 2 weken lang met de lichaam van big ramy zou willen rondlopen en ervaren hoe het voelt om zo zwaar te wegen.![]()

Zit er weer. Ging naar de stad op de bus wachten zat er ik 12:30 45min gewacht want ze nemen het niet zo strikt met de tijd. Komt de bus pas om 14:20. Dus terug lopen dan maar. Raakte ik verdwaald en uiteindelijk het bier um pad weer gevonden. Heb er al 14km opzitten en moet nog ogv 4,5km terug lopen. Meeste is wel heuvel af gelukkig. Het is me het dagje wel weer hoor.
Plottwist raakte weer verdwaald batterij leeg.
Nu weer terug 2sixpack Amstel gehaald formule 1 kijken
![]()

Ik tik gewoon door. @apfelstrudelBekijk het zo: door al dat wandelen val je straks wellicht als een blok in slaap, kettingzaag naast jou of niet![]()
Elke vrouw heeft een man nodig..
Wie gaat anders die duivelse spin voor hun doden?
Ben benieuwd
@dreamy1 heeft weer van de verkeerde paddenstoelen gesnoept.? ? ? Wat loop je allemaal in het rond te piepen ..
Dat is goed, maar ik reken wel € 5k voor jou... doe er ook maar een rolstoel bij.Daar heb ik @Bert voor, heb vernomen dat hij van bukken houdt.