AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #126.121
Dus zo schijnheilig zijn ze. Is ook niets nieuws zo is 80% van de moslimcultuur.
Nou een dame die ik momenteel contact mee heb draagt hoofddoek bid en vast en al. Maar zodra ze in bed ligt stuurt ze mij foto’s die mij zeker goed bevalt. Buiten netjes en braaf maar samen in een hotelkamer is ze heel anders

• #126.122
Nou een dame die ik momenteel contact mee heb draagt hoofddoek bid en vast en al. Maar zodra ze in bed ligt stuurt ze mij foto’s die mij zeker goed bevalt. Buiten netjes en braaf maar samen in een hotelkamer is ze heel anders
LOL, she gets dreamy with dreamy

• #126.123
Ja, ik hoopte er eentje te kunnen doen... Werd uiteindelijk 4x3 :D
Prima upperbody compound..je kan bv negatives doen als afsluiter...daar ga je veel kracht mee genereren

Weinig vrouwen die pull ups doen....zegt ook wat van je toeweiding en instelling...:cool: STOER!!

• #126.124
Is het toegestaan om een FakeTaxi sticker op mijn auto te plakken?

• #126.127
Mooi uitzicht
IMG-20190525-WA0001.jpeg

• #126.133
Jullie moesten kiezen.

10.000€ nu op zak
Of
Je droomlichaam nu hebben voor 2 weken

• #126.135
Jullie moesten kiezen.

10.000€ nu op zak
Of
Je droomlichaam nu hebben voor 2 weken
Ik doneer die € 10.000 wel aan een goed doel.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die wel € 10k beschikbaar hebben, maar ik zou er wel wat slims mee doen. 'k Heb zo onlangs weer een stuk grond aangeschaft om hier binnen een jaar of 2 zo'n 60% winst op te pakken. :)
Ik zou liever 2 weken de kennis en het IQ van @Galen hebben, daar kun je meer mee dan een droomlichaam.

• #126.137
Ik doneer die € 10.000 wel aan een goed doel.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die wel € 10k beschikbaar hebben, maar ik zou er wel wat slims mee doen. 'k Heb zo onlangs weer een stuk grond aangeschaft om hier binnen een jaar of 2 zo'n 60% winst op te pakken. :)
Ik zou liever 2 weken de kennis en het IQ van @Galen hebben, daar kun je meer mee dan een droomlichaam.
@Galen heeft het allebei, kennis én droomlichaam :eyebrow:

Terug
Naar boven