ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel wat mooie beelden die je hier deelde.Gaan weer naar huis toe. Lekker in mijn eigen bedje.
TnxsToch wel wat mooie beelden die je hier deelde.
Maar slaap primeert.
ik ga alles morgen inladen in de pc en zal dan nog één keer een mooie fotocollage posten.Kijk er naar uit.Tnxsik ga alles morgen inladen in de pc en zal dan nog één keer een mooie fotocollage posten.
Heb me niet gewogen ik zal ik vanavond ff doen. Denk dat ik wel afgevallen ben
.Zeker, als je ziet met wat je het hebt moeten stellen.Heb me niet gewogen ik zal ik vanavond ff doen. Denk dat ik wel afgevallen ben.
Zit je tegenover de stewardess? Dat had ik vorig jaar haha
Beste plek in het hele vliegtuigZit je tegenover de stewardess? Dat had ik vorig jaar haha
Nee, dat is op de stewardess, of erin.

Interessant. Welke brouwerij?

Zit daar zelf ook altijd. Wel als een van de laatste aan de buurt met het eten.
Nee, dat is op de stewardess, of erin.
Interessant. Welke brouwerij?
In NL is De Molen trouwens booming. Toch vond ik de traditionele Belgische trappisten altijd niet te overtreffen. M'n laatste biertje is nu ruim een jaar geleden, mis het gek genoeg niet echt.![]()

Stel je jezelf beschikb... ah.Je hebt het blijkbaar echt wel moeilijk.
In ongeveer elk topic hier op dbb passeren jouw seksuele driften de revue. Ik zou zeggen: get it over with en move on
En om de volgende flauwe grap voor te zijn: nee, ik stel mezelf géén kandidaat. Vraag anders eens aan @mat . Die ligt blijkbaar goed in de markt hier als het op dergelijke zaken aankomt![]()