AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Ben weer in Nederland jongens. Pech voor jullie :)

    20190531_142121.jpg


    IMG-20190531-WA0020.jpeg
     
    Weetje wat zo geestelijk gezond is,

    Negeren.
    Ja, negeer mensen keihard en je bent geestelijk in orde.
    De meesten hier negeren je allang hoor, wees maar niet ongerust.
     
    Je hebt het blijkbaar echt wel moeilijk.
    In ongeveer elk topic hier op dbb passeren jouw seksuele driften de revue. Ik zou zeggen: get it over with en move on :p

    En om de volgende flauwe grap voor te zijn: nee, ik stel mezelf géén kandidaat. Vraag anders eens aan mat . Die ligt blijkbaar goed in de markt hier als het op dergelijke zaken aankomt :roflol:
    K loop maar te geinen, maar zal ophouden. Ik ben niet echt een alfa-man trouwens. Verbaas me altijd over andere mannen die alleen maar met hun lul kunnen denken of bij het minste en geringste al met elkaar op de vuist gaan.
     
    Datum voor mijn operatie is binnen. 7/6/2019
    Stukje bot weghalen. Na mijn breuk is er een zenuw aan vastgegroeid. Heb af en toehet gevoel van syeoomstootjes in die voet. Zo voelt het, en als ik mijn voet stoor doet redelijk pijn maar die pijn is ook snel weg.
    20190531_190653.jpg

    Oké my bad vind het er zelf niet super erg uitzien.
     
    Laatst bewerkt:
    Datum voor mijn operatie is binnen. 7/6/2019
    Stukje bot weghalen. Na mijn breuk is er een zenuw aan vastgegroeid. Heb af en toehet gevoel van syeoomstootjes in die voet. Zo voelt het, en als ik mijn voet stoor doet redelijk pijn maar die pijn is ook snel weg.

    Bekijk bijlage 456621

    Doe dat lekker in een spoiler get ver derrie!!
     
    Mijn dag werd vandaag goedgemaakt omdat ik een bak aardbeien door mijn vanillekwark had gedaan. Manmanman, wat lekker! (lindahl's vanilj kvarg, 0 vet en geen suiker, en lekker). Daar werd ik blij van. Beetje jammer dat ik mijn lepel amper kon optillen :flex:
     
    Mijn dag werd vandaag goedgemaakt omdat ik een bak aardbeien door mijn vanillekwark had gedaan. Manmanman, wat lekker! (lindahl's vanilj kvarg, 0 vet en geen suiker, en lekker). Daar werd ik blij van. Beetje jammer dat ik mijn lepel amper kon optillen :flex:
    Nice. Die Lindahl's was vorige week in de aanbieding bij de Appie. Heb hier nog 2 bakken staan. :)
     
    Nice. Die Lindahl's was vorige week in de aanbieding bij de Appie. Heb hier nog 2 bakken staan. :)

    Ik vind hem erg lekker, de framboos en de vanille zijn beiden goed. Die vanille met aarbdieen was echt even hard genieten.
     
    Kom je morgen naar de meet, over IRL gesproken?
    De ghostpeppers net verpot. 1e keer dat ik deze kweek. Ben benieuwd.

    Bekijk bijlage 456617
    Zijn dat échte Naga Jolokia's? Zo ja, nice. :fire: :grinny:
    Cadeau van de hond(en).
    Eet smakelijk. :meal:
    Datum voor mijn operatie is binnen. 7/6/2019
    Stukje bot weghalen. Na mijn breuk is er een zenuw aan vastgegroeid. Heb af en toehet gevoel van syeoomstootjes in die voet. Zo voelt het, en als ik mijn voet stoor doet redelijk pijn maar die pijn is ook snel weg.
    Sterkte. :thumbup:
     
    Back
    Naar boven