XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #126.365
Ik denk dat @Punjab op dit moment met een biertje in de zon zit te genieten.
Gvd goed idee brb even naar de bar lopen.

Ik zie er btw legit uit alsof ik niet lift op mijn vakantie picca's lol.

Als je niet flexed,geen pomp hebt geen goede hoek en geen goed licht is het meteen +5% BF en min 5kg massa

20190602_154511.jpg

• #126.366
Gelukkig, ik dacht altijd dat het aan mijn fysiek lag.

• #126.370
:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

p.s dit is wel een suicide angle

• #126.375
Is toch genomen vanuit een kikvorsperspectief waarbij het de bedoeling is om hetgeen wat op de foto komt groter te doen lijken?

• #126.377
:roflol:

U riep?! :wave:

Zonder pomp ben jij ook gewoon een dikke papz*k met een kutkarakter, Pun ziet er tenminste uit alsof hij lift en heeft zn karakter wel meezitten.

Wel goede reclame voor mn insta though :eyebrow:

Volgt u allen :cheer:

• #126.378
:roflol:

U riep?! :wave:

Zonder pomp ben jij ook gewoon een dikke papz*k met een kutkarakter, Pun ziet er tenminste uit alsof hij lift en heeft zn karakter wel meezitten.

Wel goede reclame voor mn insta though :eyebrow:

Volgt u allen :cheer:
Whahaha.

Het mooie is trouwens dat een hoop mensen het achter de schermen met mij eens zijn, ik spreek het alleen uit:trollface: Laat je niet teveel van slag brengen, ik zie de cringe vakantiefoto's wel tegemoet!

• Like
Waarderingen: BB_
  • #126.379
Gvd goed idee brb even naar de bar lopen.

Ik zie er btw legit uit alsof ik niet lift op mijn vakantie picca's lol.

Als je niet flexed,geen pomp hebt geen goede hoek en geen goed licht is het meteen +5% BF en min 5kg massa

20190602_154511.jpg

Welkom in het team #noliftersopvakantie

En enjoy! :D

Ben trouwens vereerd dat die dikke Pool ons volgt op insta en de moeite neemt om ons genot onder andere personen graag wil delen. Ook met een poging beledigend te zijn waarmee hij alleen maar zichzelf naar beneden haalt :rolleyes:

Je zou bijna denken dat er iemand ergens jaloers op is of afgunst heeft, omdat ze zelf niets kan bereiken in het leven.

Maar hey leef en laten leven :thumbs: al is dat concept kennelijk nog niet in alle uithoeken onder de mensen gebracht, hoe dan ook; dank voor de aandacht :D

• #126.380
Wacht is dit echte haat?

Terug
Naar boven