Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik dacht dat je aan het cutten was... oh, morgen pas? J/k;)
    Gvd goed idee brb even naar de bar lopen.

    Ik zie er btw legit uit alsof ik niet lift op mijn vakantie picca's lol.

    Als je niet flexed,geen pomp hebt geen goede hoek en geen goed licht is het meteen +5% BF en min 5kg massa

    Bekijk bijlage 456781
    Als PL'er moet je toch gewoon sterk zijn, en dat ben je, zonder er shiny bij te lopen . :)
    Whahaha.

    Het mooie is trouwens dat een hoop mensen het achter de schermen met mij eens zijn, ik spreek het alleen uit:trollface: Laat je niet teveel van slag brengen, ik zie de cringe vakantiefoto's wel tegemoet!
    Ik ben het niet met je eens hoor, ik vind AAS + alcohol een hele verstandige combi. :fluit:
     
    Ben trouwens vereerd dat die dikke Pool ons volgt op insta en de moeite neemt om ons genot onder andere personen graag wil delen. Ook met een poging beledigend te zijn waarmee hij alleen maar zichzelf naar beneden haalt :rolleyes:

    Je zou bijna denken dat er iemand ergens jaloers op is of afgunst heeft, omdat ze zelf niets kan bereiken in het leven.
    Ik heb die 'dikke Pool' gisteren IRL ontmoet en het is een hele toffe gast. En buff, niet alleen op de foto. :thumbs:
     
    Ik vraag me wel af wat ik gemist heb op de meet.

    Maarja beetje rel altijd goed :popcorn:



    Als PL'er moet je toch gewoon sterk zijn, en dat ben je, zonder er shiny bij te lopen . :)

    Hihi thnzx:o
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Een AAS gebruikertje maakt zich druk om mij . Jij komt wat te kort zeker? Zo'n 30cm.

    Screenshot_20190602-192952_Chrome.jpg
     
    Erg.
    Echt erg.
     
    Redelijk vermakelijk wel. Centraal reltopic voor alle screens en rellen inluiden? :o
    Er is al de @ potentie, we gaan het niet té gek maken.
     
    Een hele dag offline en nu even op DBB website... blijkbaar serieus wat zaken "gemist"... :rolleyes:
    De ene rel na de andere.... Is iedereen vandaag wat oververhit geraakt door het warme weer of zo?
    Gelukkig dan dat het vanaf morgen een pak frisser wordt :roflol:
     
    Back
    Naar boven