Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (12 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    74

Users who are viewing this thread

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
- een VOG ( Verklaring Omtrent Gedrag ) wordt door de gemeente uitgegeven en wordt simpel gekeken , sta je bij de politie / justitie bekend , JA of NEE, als dat Ja is wordt er gekeken om wat voor reden je daar staat ..

je vergeet het belangrijkste bij een VOG en dat is de terugkijktermijn ,afhankelijk van het soort werkzaamheden 4,5,6 jaar ,heb je binnen die termijn iets strafbaars gepleegd wat een risico

oplevert voor je nieuwe werkzaamheden dan je kun je het vergeten en dat geeft ook het recht voor Justis om je hele verleden erbij te halen ,dus echt simpel is die VOG niet ,een veroordeelde dief

kan nooit meer in een magazijn met dure artikelen werken of op een vrachtwagen met dure ladingen

Luchthavenbeveiliging heeft helemaal niets met de marechaussee te maken, is gewoon een MBO2 opleiding ergens aan een ROC. Taken als surveilleren en stoer voor winkels staan, niet het controleren van bagage of reisdocumenten.

klopt,was vorig weekend bezoeker bij de luchtmachtdagen in Volkel ,allemaal GS4 pipo's bij de tassencontrole die denken dat ze heel stoer zijn ,0,0 opleiding ,kennis en vaardigheden :roflol:

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Had gister totaal geen pomp en had slaap in de gym.

Toch werd ik volgende dag wakker met onwijs veel spierpijn in mijn chest.

Intensiteit is blijkbaar niet alles. Zolang je maar heavy sets doet

Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2017
Lengte
1m75
Massa
65kg
Had gister totaal geen pomp en had slaap in de gym.

Toch werd ik volgende dag wakker met onwijs veel spierpijn in mijn chest.

Intensiteit is blijkbaar niet alles. Zolang je maar heavy sets doet
Spierpijn is geen indicator voor spiergroei, you know.

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
32805FB7-9A99-4D34-823C-94D1C07ADA84.jpeg

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
@Big Chungus gewoon prachtige pups, ik heb er spijt van dat we ons kefkonijn hebben laten steriliseren.

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Yes, anders hebben wie hier straks 11 honden rondlopen, beetje teveel van het goede :rolleyes: doe sporadisch een nestje, vind het leuk + het is een leuk extra zakcentje
jammer dat je ze niet kan uitlaten in het bos of zo.....ze zijn nog te jong en ongehoorzaam

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
jammer dat je ze niet kan uitlaten in het bos of zo.....ze zijn nog te jong en ongehoorzaam
Ik heb een mooi groot Buitenhok voor ze gemaakt + ze hebben een groot weiland om in te spelen, alleen is dat niet te doen als je in je eentje bent. Gisteren lag er al 1 in de sloot :treuren:

Naar boven