ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Noem je die dingen tegenwoordig zo
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem je die dingen tegenwoordig zo
.Beetje overdreven niet? dit vind @pat82 helemaal niet leuk staan....(ik ook niet)
Vragen ze ook altijd aan mij in de fitness, vervelende vrouwen.Vandaag zei iemand in de gym tegen me dat ik wel erg hard ging en of ik soms aan de anabolen zat. Dat vond ik wel een compliment en maakte mijn dag goed.

Empathie
Euh, misschien mis ik iets, maar welke taalfouten? Ik ben hier gisteren trouwens te horen gekregen dat ik nu écht moet stoppen met het verbeteren van taalfouten. Ik zie trouwens niet veel taalfouten in de post van @ThuggishRuggish welke jij citeert.@Bert, krijg jij ook moordneigingen van de taalfouten?
Tip: samengestelde woorden.Euh, misschien mis ik iets, maar welke taalfouten? Ik ben hier gisteren trouwens te horen gekregen dat ik nu écht moet stoppen met het verbeteren van taalfouten. Ik zie trouwens niet veel taalfouten in de post van @ThuggishRuggish welke jij citeert.
Zelf-service is self-service.Euh, misschien mis ik iets, maar welke taalfouten? Ik ben hier gisteren trouwens te horen gekregen dat ik nu écht moet stoppen met het verbeteren van taalfouten. Ik zie trouwens niet veel taalfouten in de post van @ThuggishRuggish welke jij citeert.
Ja, dat is de enige taalfout (zonder koppelteken trouwens). Vind ik voor de Basic Fit wel meevallen en het is dan ook nog eens een uit het Engels afkomstig woord. Hier bij de Fit-4-Free hoef je niet eens naar dt-fouten te kijken, want de gemiddelde medewerk(st)er heeft amper de middelbare school afgemaakt.
Er moet een spatie voor het beletselteken, selfservicekiosk is één woord en Basic-Fit-club ook.Ja, dat is de enige taalfout (zonder koppelteken trouwens). Vind ik voor de Basic Fit wel meevallen en het is dan ook nog eens een uit het Engels afkomstig woord. Hier bij de Fit-4-Free hoef je niet eens naar dt-fouten te kijken, want de gemiddelde medewerk(st)er heeft amper de middelbare school afgemaakt.
Jij zoekt de fouten ook wel echt op hè.Er moet een spatie voor het beletselteken, selfservicekiosk is één woord en Basic-Fit-club ook.
Als je zo kritisch gaat zijn kun je niet meer normaal over straat.Er moet een spatie voor het beletselteken, selfservicekiosk is één woord en Basic-Fit-club ook.
Tot dat je een keer thuiskomt met rode wijnglazen i.p.v. rodewijnglazen.Als je zo kritisch gaat zijn kun je niet meer normaal over straat.
Als er maar wijn is.Tot dat je een keer thuiskomt met rode wijnglazen i.p.v. rodewijnglazen.
Oude wijn moet er zijn
Met wat jonge kaas.
Maar wat nou als het hele leuke rode wijnglazen zijn?Tot dat je een keer thuiskomt met rode wijnglazen i.p.v. rodewijnglazen.