XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #127.082
De oplossing

images (1).jpeg

Dat is tegen mijn geloof. Ook al vind ik burka’s ideaal voor slechte haar/lichaams/gezichts-dagen

• #127.084
Vandaag zei iemand in de gym tegen me dat ik wel erg hard ging en of ik soms aan de anabolen zat. Dat vond ik wel een compliment en maakte mijn dag goed.
Vragen ze ook altijd aan mij in de fitness, vervelende vrouwen.
Nadeel van een home-gym :p

• #127.087
  • #127.088
Euh, misschien mis ik iets, maar welke taalfouten? Ik ben hier gisteren trouwens te horen gekregen dat ik nu écht moet stoppen met het verbeteren van taalfouten. Ik zie trouwens niet veel taalfouten in de post van @ThuggishRuggish welke jij citeert.
Tip: samengestelde woorden.

Zit nu op mijn mobiel bij een SportCity-club, dus ik laat je even zelf vissen.

• #127.089
Van wie hedde gij dat te horen gekregen dan?

• #127.091
Zelf-service is self-service.
Ja, dat is de enige taalfout (zonder koppelteken trouwens). Vind ik voor de Basic Fit wel meevallen en het is dan ook nog eens een uit het Engels afkomstig woord. Hier bij de Fit-4-Free hoef je niet eens naar dt-fouten te kijken, want de gemiddelde medewerk(st)er heeft amper de middelbare school afgemaakt.

• #127.092
Ja, dat is de enige taalfout (zonder koppelteken trouwens). Vind ik voor de Basic Fit wel meevallen en het is dan ook nog eens een uit het Engels afkomstig woord. Hier bij de Fit-4-Free hoef je niet eens naar dt-fouten te kijken, want de gemiddelde medewerk(st)er heeft amper de middelbare school afgemaakt.
Er moet een spatie voor het beletselteken, selfservicekiosk is één woord en Basic-Fit-club ook.

• #127.094
  • #127.095
  • #127.099
Tot dat je een keer thuiskomt met rode wijnglazen i.p.v. rodewijnglazen.
Maar wat nou als het hele leuke rode wijnglazen zijn?

Over woorden gesproken. Ben aan het blokken voor een tentamen en kwam net deze term tegen.
Comprehensive multidimensional HPLC using MALDI-TOF-MS

Comprehensive multidimensional High Performance Liquid Chromatography using Matrix Assisted Laser Desorption/Ionization Time Of Flight Mass Spectrometer.

Dat is een hele mond vol.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven