Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #127.647
Zo, lekker dagje vandaag, 45 km gefietst naar het strand en een paar potjes gevolleybald. En het was niet zo achterlijk heet als zaterdag ook. En om af te sluiten net een witbiertje in de tuin, om mijn tekort aan calorieen een beetje aan te vullen ;)

• #127.648
Weet je, ik ben pas blij als dat gedoe met die buurman ff achterover is. Ik ben helemaal in de stress. Hij heeft alle containers leeggehaald. Ons afval ligt nu bij hem. Al jaren krijgen we (we als in buren) te maken met het bizarre gedrag van onze schizofrene bovenmuurman. En wij krijgen er een punthoofd van. Dat heb ik tegen mijn andere buurman gezegd. Het is echt niet leuk hier.

• #127.649
Zo, lekker dagje vandaag, 45 km gefietst naar het strand en een paar potjes gevolleybald. En het was niet zo achterlijk heet als zaterdag ook. En om af te sluiten net een witbiertje in de tuin, om mijn tekort aan calorieen een beetje aan te vullen ;)

Klinkt als een echte bodybuilder

• #127.652
Dat ik weer een fijne ontmoeting heb gehad met B. en dat je soms moet openstaan voor het onverwachte en dat er dan hele leuke dingen kunnen gebeuren:heart:.
Ai. Heeft B. je dan uiteindelijk toch gezien vanuit de bosjes? Volgende keer jezelf beter verbergen he (groene camouflage outfit bijvoorbeeld?)

• #127.654
Dat het wat aangenamer buiten is.

Terug
Naar boven