Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #127.681
Ik pak het trainen weer op. Begin eerst met fietsen. Na 4 weken niets te doen is zweten wel ff lekker. :)

20190702_144222.jpg

• #127.684
Nja ik wou niet met dit warme weer iet elke keer zweet onder het gips hebben. Het was al zo warm.

Maar met twéé dagen gaat het eraf dus boeit mij nu niet meer.
Ik heb een roeier thuis maar gezien de knie... best even wachten.. ik moet maandag naar de arts die tien jaar geleden mijn rug redde. Hij mag nu m'n knie aanpakken.

• #127.689
Kon je ook wachten totdat je moeder weer eens op dat ding had gezeten, toch?

• #127.694
Kwam net van school.. boekengeld 340€ + uniform 141€. Met 50 man in 1 lokaal gezeten. Ik twijfel om de keuzevakken

Engels is verplicht
Maar 2 keuzevakken zijn
Spaans
Of
Proactief security

Spaans lijkt mij vet maar proactief security lijkt mij ook extra mooi meegegeven

Hmm

• #127.695
Kwam net van school.. boekengeld 340€ + uniform 141€. Met 50 man in 1 lokaal gezeten. Ik twijfel om de keuzevakken

Engels is verplicht
Maar 2 keuzevakken zijn
Spaans
Of
Proactief security

Spaans lijkt mij vet maar proactief security lijkt mij ook extra mooi meegegeven

Hmm
Welke studie?

• #127.696

Engels is verplicht
Maar 2 keuzevakken zijn
Spaans
Of
Proactief security

Hmm
Geen Nederlands?

• #127.697

Engels is verplicht
Maar 2 keuzevakken zijn
Spaans

Hmm

ga voor spaans ,

Me encanta anabolizantes

conseguir esos anabolizantes

Nice eso trembolona

Terug
Naar boven