ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes!Ik pak het trainen weer op. Begin eerst met fietsen. Na 4 weken niets te doen is zweten wel ff lekker.
![]()
Nja ik wou niet met dit warme weer iet elke keer zweet onder het gips hebben. Het was al zo warm.Succes!
Ik moet er ook terug invliegen... het lukt maar niet.
Ik heb een roeier thuis maar gezien de knie... best even wachten.. ik moet maandag naar de arts die tien jaar geleden mijn rug redde. Hij mag nu m'n knie aanpakken.Nja ik wou niet met dit warme weer iet elke keer zweet onder het gips hebben. Het was al zo warm.
Maar met twéé dagen gaat het eraf dus boeit mij nu niet meer.
Ik ben ook 26 en een beetje, zullen we daten?
Ik pak het trainen weer op. Begin eerst met fietsen. Na 4 weken niets te doen is zweten wel ff lekker.
![]()

Natuurlijk alleen even voor de foto jwz.

Heeft ze ook verdomme. Fiets nu op haar account. Ding stond al jaren op mijn accountKon je ook wachten totdat je moeder weer eens op dat ding had gezeten, toch?
. Ik zet de fiets ook maar bij mij thuis neer denk ik.Nog goed doorgetraptHeeft ze ook verdomme. Fiets nu op haar account. Ding stond al jaren op mijn account. Ik zet de fiets ook maar bij mij thuis neer denk ik.
![]()
Smerige opmerking.
Welke studie?Kwam net van school.. boekengeld 340€ + uniform 141€. Met 50 man in 1 lokaal gezeten. Ik twijfel om de keuzevakken
Engels is verplicht
Maar 2 keuzevakken zijn
Spaans
Of
Proactief security
Spaans lijkt mij vet maar proactief security lijkt mij ook extra mooi meegegeven
Hmm
Geen Nederlands?Kwam net van school.. boekengeld 340€ + uniform 141€. Met 50 man in 1 lokaal gezeten. Ik twijfel om de keuzevakken
Engels is verplicht
Maar 2 keuzevakken zijn
Spaans
Of
Proactief security
Spaans lijkt mij vet maar proactief security lijkt mij ook extra mooi meegegeven
Hmm
Kwam net van school.. boekengeld 340€ + uniform 141€. Met 50 man in 1 lokaal gezeten. Ik twijfel om de keuzevakken
Engels is verplicht
Maar 2 keuzevakken zijn
Spaans
Hmm
Luchthavenbeveiliger
Nederlands
I see what you did there