AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Precies, ik denk er ook soms het mijne van als ik sommige figuren op straat zie. Maar om daar dan ook iets van te zeggen... dat is nog wel iets anders.

    En als die persoon daar niet tegen kan komt er heibel van.
    Been there, done that.
     
    Ik denk dat het vooral de manier is waarop je het zegt.

    Als iemand tegen je zegt: Goh, wat zie je er goed uit! Kan echt goed zien dat je bent afgevallen, vooral in je gezicht!" klinkt natuurlijk heel anders wanneer iemand zegt dat je geen dikke onderkin meer hebt..

    Als je tegen iemand zegt: zou jij niet eens wat meer gaan bewegen ipv altijd maar in je karretje rond te rijden, vieze zeug!" wordt dat vast anders opgevat wanneer je oppert of het uit gezondheidsoverwegingen niet beter zou zijn om wat vaker te lopen ipv het karretje te gebruiken.
     
    Ik erger mij mateloos aan figuren in dergelijke voertuigen (scootmobielen etc). Als je oud en versleten bent en toch enigszins onafhankelijk wilt voortbewegen, prima. Hetzelfde als dit door gevolgen van een ongeluk of ziekte en dergelijke komt. Of als je zelf de centen op tafel legt. Maar niemand gaat mij vertellen dat verreweg de meesten in het huidige straatbeeld aan bovenstaande criteria voldoen. En ze rijden je, als je niet uitkijkt, nog omver ook want ze kunnen naast geen maat houden met vreten ook amper maat houden met snelheid.

    Ik zag vandaag een jonge meid in een scootmobiel bij de gym parkeren. In de gym deed ze deadlifts, Squats en stairmaster. Buiten heb ik haar verrot gescholden. Dat ze maar de fiets pakt. Stinkhoer.
     
    Ik zag vandaag een jonge meid in een scootmobiel bij de gym parkeren. In de gym deed ze deadlifts, Squats en stairmaster. Buiten heb ik haar verrot gescholden. Dat ze maar de fiets pakt. Stinkhoer.
    Dat zou ik dan weer niet doen. Tokkie.
     
    Ik zag vandaag een jonge meid in een scootmobiel bij de gym parkeren. In de gym deed ze deadlifts, Squats en stairmaster. Buiten heb ik haar verrot gescholden. Dat ze maar de fiets pakt. Stinkhoer.
    Helmond in de huis.
     
    mcbI6WX.jpg


    Tegen een grote lul pijpen zeg ik nooit nee. :)
     
    Weer 40min cardio erop zitten. #sticker

     
    Het is een vraag
     
    Back
    Naar boven