Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #127.741
Nou het spiegel en het weegschaal maakte mijn ochtend wel goed. 0,5kg iets lichter

DD41EDF4-1732-481E-8481-11DCD240633B.jpeg

919D67C9-9E55-4DF2-AC23-FA66F975E046.jpeg

Wat een kut shape

Grapje

• #127.742
+1, zoiets zeg je toch niet ???
Iemand kan dat misschien wel denken, maar om dat dan ook meteen rechtuit te zeggen...
Ik vind het vrij beledigend overkomen en zou het, mocht het mij overkomen, niet in dank aannemen
Laatst ook een opmerking gemaakt naar een bijzonder dik ogend persoon in een brommobiel. Dat ze ook eens kon overwegen om vaker de benenwagen te nemen in plaats van de halve ingang te blokkeren al hijgend en proestend. Vuur viel af te lezen in haar ogen. En toch zit ik er echt niet mee. Als beledigend voelen de maatstaf is wordt het een gebed zonder end. Is de verantwoordelijkheid van de ontvanger. Maar dat valt niet mee in de rubbertegel maatschappij anno 2019. En nee, deze bijzonder dik ogend persoon is niet te wijten aan een of andere bijzondere ziekte.

Laatst bewerkt:
  • #127.743
Laatst ook een opmerking gemaakt naar een bijzonder dik ogend persoon in een brommobiel. Dat ze ook eens kon overwegen om vaker de benenwagen te nemen in plaats van de halve ingang te blokkeren al hijgend en proestend. Vuur viel af te lezen in haar ogen. En toch zit ik er echt niet mee. Als beledigend voelen de maatstaf is wordt het een gebed zonder end. Is de verantwoordelijkheid van de ontvanger. Maar dat valt niet mee in de rubbertegel maatschappij anno 2019. En nee, deze bijzonder dik ogend persoon is niet moddervet dankzij een of andere bijzondere ziekte.
Van jou verwacht ik het op een of andere manier ook :p.

Hier heb je ze ook. Wonen nog geen 500 meter van de winkels en pakken de auto of scootmobiel. Luie donders zijn het. Wel zie ik ze 4x per week in de snackbar zitten.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #127.745
Van jou verwacht ik het op een of andere manier ook :p.
Ik erger mij mateloos aan figuren in dergelijke voertuigen (scootmobielen etc). Als je oud en versleten bent en toch enigszins onafhankelijk wilt voortbewegen, prima. Hetzelfde als dit door gevolgen van een ongeluk of ziekte en dergelijke komt. Of als je zelf de centen op tafel legt. Maar niemand gaat mij vertellen dat verreweg de meesten in het huidige straatbeeld aan bovenstaande criteria voldoen. En ze rijden je, als je niet uitkijkt, nog omver ook want ze kunnen naast geen maat houden met vreten ook amper maat houden met snelheid.

• #127.746
Laatst ook een opmerking gemaakt naar een bijzonder dik ogend persoon in een brommobiel. Dat ze ook eens kon overwegen om vaker de benenwagen te nemen in plaats van de halve ingang te blokkeren al hijgend en proestend. Vuur viel af te lezen in haar ogen. En toch zit ik er echt niet mee. Als beledigend voelen de maatstaf is wordt het een gebed zonder end. Is de verantwoordelijkheid van de ontvanger. Maar dat valt niet mee in de rubbertegel maatschappij anno 2019. En nee, deze bijzonder dik ogend persoon is niet moddervet dankzij een of andere bijzondere ziekte.
Je had haar zo uit dat ding moeten kieperen. Je bent toch een echte alpha?

• #127.747
Je had haar zo uit dat ding moeten kieperen. Je bent toch een echte alpha?
Meestal schrikt de zin dat wanneer je je als een kerel blijft gedragen ik je ook als een kerel zal behandelen voldoende af. Ook zoiets overigens, van die halve manwijven die zich dan beroepen op vrouw zijn en dan moet je daar dan vanaf blijven als man. GTFO. Kijk een volle stomp op het gezicht nee dat gaat te ver. Maar een corrigerende goed geplaatste trap kan wonderen doen als iemand echt full r*tard hysterisch doet.

• #127.748
Ik erger mij mateloos aan figuren in dergelijke voertuigen (scootmobielen etc). Als je oud en versleten bent en toch enigszins onafhankelijk wilt voortbewegen, prima. Hetzelfde als dit door gevolgen van een ongeluk of ziekte en dergelijke komt. Maar niemand gaat mij vertellen dat verreweg de meesten in het huidige straatbeeld aan bovenstaande criteria voldoen. En ze rijden je, als je niet uitkijkt, nog omver ook want ze kunnen naast geen maat houden met vreten ook amper maat houden met snelheid.

Ik heb nogal wat mensen in mijn omgeving die mij regelmatig 'uitlachen' om het feit dat ik alles op de fiets doe. Vergeten vaak dat dit een bewuste keuze is. Klagen over dat ze wel weer eens zouden 'moeten' sporten, maar stappen vervolgens in de auto en stoppen een worstenbroodje in hun mond....
Ik denk dan vaak van alles, maar zeg meestal niets hahaha

• #127.749
Ik heb nogal wat mensen in mijn omgeving die mij regelmatig 'uitlachen' om het feit dat ik alles op de fiets doe. Vergeten vaak dat dit een bewuste keuze is. Klagen over dat ze wel weer eens zouden 'moeten' sporten, maar stappen vervolgens in de auto en stoppen een worstenbroodje in hun mond....
Ik denk dan vaak van alles, maar zeg meestal niets hahaha
Ik mis dat vrouwelijke tact soms, soms ook meer dan soms.

• #127.750
@Roethof ooit in een supermarkt gewerkt? Dagelijks rijdt de scootmobielgroep daar hele stellages omver ... :roflol:

• #127.753
Meestal schrikt de zin dat wanneer je je als een kerel blijft gedragen ik je ook als een kerel zal behandelen voldoende af. Ook zoiets overigens, van die halve manwijven die zich dan beroepen op vrouw zijn en dan moet je daar dan vanaf blijven als man. GTFO. Kijk een volle stomp op het gezicht nee dat gaat te ver. Maar een corrigerende goed geplaatste trap kan wonderen doen als iemand echt full r*tard hysterisch doet.
Een trap tussen de benen doet wonderen

• #127.754
Maar je kan wel goed overweg met de wasmachine.
Dus dat compenseert wel.
Het is een beetje sneu als een man zichzelf niet kan verzorgen. Niet alles aan de jaren 50 was goed. Bovendien moest ik wel, ik kreeg de taak en had weinig te willen als een extraatje mij lief was. 25 piek voor een wasmand strijken uit het hoofd. Met 4 vrouwen thuis leer je het gauw genoeg.

• #127.758
Precies, ik denk er ook soms het mijne van als ik sommige figuren op straat zie. Maar om daar dan ook iets van te zeggen... dat is nog wel iets anders.

• #127.759
Precies, ik denk er ook soms het mijne van als ik sommige figuren op straat zie. Maar om daar dan ook iets van te zeggen... dat is nog wel iets anders.
Alleen in gevallen waarbij ik een direct betrokkene ben en de ergernis zich een weg heeft weten te vinden naar het strottenhoofd. Ik weiger een zuchter te worden/ zijn. Van die mensen die zich kapot lijken te ergeren en dan gaan zuchten. Meestal gaan dan anderen ook zuchten. Is dit iets dat anderen ook al eens is opgevallen? Soms in combinatie met moeilijke gezichtsuitdrukkingen, rollende ogen en krullende mondhoeken. Heel typisch.

• #127.760
Alleen in gevallen waarbij ik een direct betrokkene ben en de ergernis zich een weg heeft weten te vinden naar het strottenhoofd. Ik weiger een zuchter te worden/ zijn. Van die mensen die zich kapot lijken te ergeren en dan gaan zuchten. Meestal gaan dan anderen ook zuchten. Is dit iets dat anderen ook al eens is opgevallen? Soms in combinatie met moeilijke gezichtsuitdrukkingen, rollende ogen en krullende mondhoeken. Heel typisch.

Inderdaad, als het zou gaan om mensen uit mijn directe omgeving, zou ik er wel iets van zeggen. Iemand graag zien is uiteindelijk toch ook durven zeggen waar het op staat. En soms moet je iets forceren om andermans ogen te openen.

Terug
Naar boven