AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

vandaag dan officieel 20 geworden :D:D:D

Heuj :) weer een jaartje ouder/wijzer/slimmer .. agja wat een gelul! zuipste gast !

Mavericks nba champions :D

Vrijdag in de gym, kon m'n lach niet inhouden.. was dumbbell pull over aan het doen, komen er ineens 2 gasten, jaartje of 15/16 trainingspakkie van ajax aan... toen lag ik al dubbel, ik dus bezig zegt die gast, die 5 kilo is echt ontzettend zwaar, kijk ik krijg 'm niet eens van het rek af.. volgens mij zit die vast met zuignapjes ofzo..

Ik wilde bijna m'n dumbbell laten pleuren maar toch maar niet gedaan.. wat een fail :)

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 12:09 ----------

Dat ik zonet te horen heb gekregen dat ik m'n diploma heb gehaald :D:D:D:D:D

Ask me :) I know .. kick his ass !!!

Is it real van national geograpich over exorcisme.

Wat zijn amerikanen toch dom ahahahahahahahahaha

Vrijdag in de gym, kon m'n lach niet inhouden.. was dumbbell pull over aan het doen, komen er ineens 2 gasten, jaartje of 15/16 trainingspakkie van ajax aan... toen lag ik al dubbel, ik dus bezig zegt die gast, die 5 kilo is echt ontzettend zwaar, kijk ik krijg 'm niet eens van het rek af.. volgens mij zit die vast met zuignapjes ofzo..

Ik wilde bijna m'n dumbbell laten pleuren maar toch maar niet gedaan.. wat een fail :)

5kg is ook zwaar bro???

je bent gewoon mad dat zij bij ajax voetballen en jij niet

Hahahahaha ... ik wil van m'n leven niet bij ajax voetballen :)

Net havermoutkoeken gemaakt, goed gelukt ene binnenkort nieuwe headset bestellen, oude wil ik verkopen dus als iemand interesse heeft stuur dan maar een PM. het is een astro a40. te gebruiken voor ps3,xbox en pc en ook nog voor psp,ipod en nintendo ds ;p

ik heb de witte iig, die er zo uitziet

astro_a40_white_1.jpg

De PM van Fiezefur. No doubt.

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

Terug
Naar boven