XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag tentamens gehad en voor 1 had ik wat voorbeelden in tabellenboek neergepend en precies de voorbeelden die ik heb genomen werden gevraagd. Mooi goed gemaakt dus. ;d

Everything_went_better_than_expected.png

Ik moest wiskunde PO maken...laat ik mijn computer achter omdat we pauze moesten houden..kom ik terug is de computer uit en ik kon het niet versturen dus ook niet opslaan. 3 uur werk zat erin..maar daarna heb ik hem opnieuw gemaakt binnen 1 uur :D

**** yeah.

HAHAHAHA Te grappig dit, ik wou voor de grap een foto van mijn drol naar een vriend sturen, stuur ik het naar een meisje waar ik mee bezig ben via watsapp. hahahahaah ik maak zo een screenshot. Haar reactie afwachten hahaha.

Maar het is eigenlijk ook best k*t haha

Het feit dat JimmyNeutron klaarblijkelijk gebanned is.

Great succes

Dat ik alweer terug ben uit 010, straks ga trainen en dat ik vanavond lekker ga eten en naar de bioscoop ga.:)

everythingwentbetterthanexpected.jpg

Ik moest wiskunde PO maken...laat ik mijn computer achter omdat we pauze moesten houden..kom ik terug is de computer uit en ik kon het niet versturen dus ook niet opslaan. 3 uur werk zat erin..maar daarna heb ik hem opnieuw gemaakt binnen 1 uur :D

**** yeah.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HAHAHAHA Te grappig dit, ik wou voor de grap een foto van mijn drol naar een vriend sturen, stuur ik het naar een meisje waar ik mee bezig ben via watsapp. hahahahaah ik maak zo een screenshot. Haar reactie afwachten hahaha.

Maar het is eigenlijk ook best k*t haha
Lul jezelf eruit..

Ik ga trollen op solomio.nl...voor jullie is dit een kans mijn gezicht te zien :).

zo.

---------- Post added di 14 jun 2011 at 17:49 ----------

Iemand op solomio bood me modellenwerk aan voor 300 euro per uur...
Dikke doei.

Omg ik word lesbie wat een lekkere chick was er in mijn room.

Terug
Naar boven