- Waardering
- 3.529
Vandaag tentamens gehad en voor 1 had ik wat voorbeelden in tabellenboek neergepend en precies de voorbeelden die ik heb genomen werden gevraagd. Mooi goed gemaakt dus. ;d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag tentamens gehad en voor 1 had ik wat voorbeelden in tabellenboek neergepend en precies de voorbeelden die ik heb genomen werden gevraagd. Mooi goed gemaakt dus. ;d
Het feit dat JimmyNeutron klaarblijkelijk gebanned is.
Ik moest wiskunde PO maken...laat ik mijn computer achter omdat we pauze moesten houden..kom ik terug is de computer uit en ik kon het niet versturen dus ook niet opslaan. 3 uur werk zat erin..maar daarna heb ik hem opnieuw gemaakt binnen 1 uur
**** yeah.
Lul jezelf eruit..HAHAHAHA Te grappig dit, ik wou voor de grap een foto van mijn drol naar een vriend sturen, stuur ik het naar een meisje waar ik mee bezig ben via watsapp. hahahahaah ik maak zo een screenshot. Haar reactie afwachten hahaha.
Maar het is eigenlijk ook best k*t haha
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik ga trollen op solomio.nl...voor jullie is dit een kans mijn gezicht te zien.
Sure.

ik heb je gevonde fat b*chOmg ik word lesbie wat een lekkere chick was er in mijn room.
geef ff link via pb dan ik cam ook